Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11074
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Rudnev, Ye. S. | - |
dc.contributor.author | Morozov, D. I. | - |
dc.contributor.author | Gritsyuk, V. Yu. | - |
dc.contributor.author | Руднєв, Є. С. | - |
dc.contributor.author | Морозов, Д. І. | - |
dc.contributor.author | Грицюк, В. Ю. | - |
dc.contributor.author | Руднев, Е. С. | - |
dc.contributor.author | Морозов, Д. И. | - |
dc.contributor.author | Грицюк, В. Ю. | - |
dc.date.accessioned | 2020-10-17T18:50:52Z | - |
dc.date.available | 2020-10-17T18:50:52Z | - |
dc.date.issued | 2019-02-15 | - |
dc.identifier.issn | 2221-3805 | - |
dc.identifier.uri | https://eltecs.opu.ua/index.php/journal/article/view/3081/1055 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11074 | - |
dc.description.abstract | The engineering methodology for the synthesis of a robust AC electric drive control system based on a synchronous electric motor with excitation from permanent magnets with a HINF-suboptimal speed controller operating in conditions of incomplete information about the plantand taking into account its structural uncertainties is considered. | en |
dc.description.abstract | Однією з основних проблем сучасної теорії керування є керування динамічними об'єктами в умовах невизначеності.В останні десятиліття отримує розвитокпідхід, коли при наявності невизначеності виникає завдання керування не єдиним об'єктом, а сімейством об'єктів, що належать до заданої множини.Інтерес до синтезу робастних регуляторів пов'язаний з потребами в зниженні необхідного обсягу апріорної інформації про об'єкти керування, прагненням до універсальності керуючих систем і скорочення витрат на їх наладку. Синтезований робастнийHINF-субоптимальний регулятор швидкості синхронного двигуна з постійними магнітами в умовах неповної інформації про об'єкт з урахуванням його невизначеностей.Робастний регулятор швидкості за критерієм HINF-норми є регулятором 4 порядку. Досягнута HINF-норма замкнутої системи, отримана в ході ітераційного процесу, склала 0,5308.Отриманий HINF-регулятор забезпечує системі керування робастні характеристики якості (знижує чутливість системи до змін параметрів об'єкта до необхідного рівня) і задану точність підтримки швидкості. Вибірвагових функцій є неоднозначнимзавданням, що вимагає для свого рішення достатнього досвіду розробника, а також застосування методу проб і помилок.При цілеспрямованійзміні параметрів вагових функцій можна досягти бажаних характеристик якості системи керування. Ефективність робастноїсистеми підтверджена експериментальними дослідженнями синхронного двигуна з постійними магнітами і живленнійого від перетворювача частоти SINAMICS S120.Показано, що використання робастного регулятора дозволяє істотно зменшити вплив параметричних і зовнішніх збурень на якість регулювання. Отримано результати моделювання в пакеті Matlab/Simulink. | en |
dc.description.abstract | Рассмотрена инженерная методика синтеза робастной системы управления электроприводом переменного тока на базе синхронного электродвигателя с возбуждением от постоянных магнитов с HINF-субоптимальным регулятором скорости, функционирующей в условиях неполной информации об объекте и сучетом его структурных неопределенностей. Показано, что использование робастного регулятора позволяет существенно уменьшить влияние параметрических и внешних возмущений на качество регулирования. Получены результаты моделирования в пакете Matlab/Simulink. | en |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | ОДЕСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ | en |
dc.subject | synchronous electric drive | en |
dc.subject | robust control | en |
dc.subject | uncertainty | en |
dc.subject | sensitivity | en |
dc.subject | simulation | en |
dc.subject | синхронний електропривод | en |
dc.subject | робастне керування | en |
dc.subject | невизначеність | en |
dc.subject | чутливість | en |
dc.subject | моделювання | en |
dc.subject | синхронный электропривод | en |
dc.subject | робастное управление | en |
dc.subject | неопределенность | en |
dc.subject | чувствительность | en |
dc.subject | моделирование | en |
dc.title | HINFROBUST CONTROL OF PERMANENT-MAGNET SYNCHRONOUS MOTORS:STABILITY AND PERFORMANCE | en |
dc.title.alternative | HINFРОБАСТНЕ КЕРУВАННЯ СИНХРОННИМИ ДВИГУНАМИЗ ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ: СТІЙКІСТЬ І ЯКІСТЬ | en |
dc.title.alternative | HINFРОБАСТНОЕ УПРАВЛЕНИЕ СИНХРОННЫМИ ДВИГАТЕЛЯМИ С ПОСТОЯННЫМИ МАГНИТАМИ: УСТОЙЧИВОСТЬ И КАЧЕСТВО | en |
dc.type | Article | en |
opu.citation.journal | Електротехнічні та комп’ютерні системи. | en |
opu.citation.firstpage | 19 | en |
opu.citation.lastpage | 25 | en |
opu.citation.issue | 30 | en |
Располагается в коллекциях: | Електротехнічні та комп'ютерні системи №30(106), 2019 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
2.pdf | 935.88 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.