Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11160
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБаландіна, Надія Францівна-
dc.contributor.authorБаландина, Надежда Францевна-
dc.contributor.authorBalandina, Nadiya-
dc.date.accessioned2021-01-08T14:49:15Z-
dc.date.available2021-01-08T14:49:15Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationБаландіна, Н. Ф. Реклама у сприйнятті школярів / Н. Ф. Баландіна // Журналістика. Філологія. Медіаосвіта : Всеукр. наук.-практ. конф., 2-3 жовт. 2014 р. : зб. наук. пр. – Полтава, 2014. – С. 5-10.ua
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11160-
dc.description.abstractПрактично кожна сучасна людина підпорядкована аудіовізуальній інформації, яка так чи інакше стимулює мислення, збагачує і спонукає до вчинків. Водночас вона може повести хибними шляхами при невмінні розпізнавати поверхневі і глибинні смисли, відокремлювати правдиве від неправдивого. Різновидом інформації, яка схильна до маніпуляції смислами, є реклама - відомості про особу чи товар, що в будь-який спосіб призначені привернути увагу покупців, споживачів, глядачів, замовників і т. ін.en
dc.language.isouken
dc.subjectрекламаen
dc.subjectвербальні асоціаціїen
dc.titleРеклама у сприйнятті школярівen
dc.typeArticleen
opu.kafedraКафедра інформаційної діяльністі та медіа-комунікацій = Кафедра документознавства та інформаційної діяльностіua
opu.citation.firstpage5en
opu.citation.lastpage10en
opu.staff.idbalandina.n.f@opu.uaen
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій, семінарів каф. ІДМК

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Balandina (2).pdf538.81 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.