Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11210
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorФомін, Олександр Олексійович-
dc.contributor.authorФомин, Александр Алексеевич-
dc.contributor.authorFomin, Aleksander-
dc.date.accessioned2021-01-14T09:48:11Z-
dc.date.available2021-01-14T09:48:11Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationФомін, O. O. Marketing processes modeling using integrated dynamic models / O. O. Фомін // Маркетинг і цифрові технології. - 2018. - Т. 2, № 1, - С. 74-82.en
dc.identifier.issn2522-9087 (Print)-
dc.identifier.issn2523-434X (Online)-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11210-
dc.description.abstractВирішується проблема моделювання складних економічних процесів. Наведено аналітичний огляд економічних моделей, їх переваги та недоліки. Обґрунтовано використання інтегральних моделей для моделювання нелінійних динамічних процесів у маркетингових завданнях. Наведено математичні вирази для написання інтегральних моделей у вигляді багатовимірних зважених функцій. Розроблено обчислювальний метод ідентифікації інтегральних моделей у вигляді багатовимірних перехідних характеристик за допомогою вимірювання реакції ринку на вхідний вплив. Представлені результати моделювання рекламної аудиторії на прикладі рекламної кампанії вищого навчального закладу.en
dc.description.abstractIn the paper it solves the problem of modeling complex economic processes. There is presented an analytical review of economic models, their advantages and disadvantages. The use of integral models for simulation of nonlinear dynamic processes in marketing tasks is substantiated. The mathematical expressions for the writing of integral models in the form of multidimensional weighted functions are given. The computational method of identification of integral models in the form of multidimensional transient characteristics is developed with the help of measuring the reaction of the market to the input influence. The results of modeling of the advertising audience on the example of the advertising campaign of the higher educational institution are presented.en
dc.language.isoen_USen
dc.publisherОНПУen
dc.subjectцифровий маркетингen
dc.subjectмаркетингова модельen
dc.subjectнелінійні моделіen
dc.subjectінтегральні динамічні моделіen
dc.subjectdigital marketingen
dc.subjectmarketing modelen
dc.subjectnonlinear modelsen
dc.subjectintegral dynamic modelsen
dc.titleMarketing processes modeling using integrated dynamic modelsen
dc.typeArticleen
opu.citation.journalМаркетинг і цифрові технологіїen
opu.citation.volume2en
opu.citation.firstpage74en
opu.citation.lastpage82en
opu.citation.issue1en
opu.staff.idfomin@opu.uaen
Располагается в коллекциях:Статті каф. КСПТ
Том 2 № 1 (2018)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
document.pdf664.8 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.