Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11230
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorНекрасова, Любовь Аркадіївна-
dc.contributor.authorНекрасова, Любовь Аркадьевна-
dc.contributor.authorNekrasova, Lyubov-
dc.contributor.authorДискіна, Анастасія Аркадіївна-
dc.contributor.authorДискина, Анастасия Аркадьевна-
dc.contributor.authorDiskina, Anastasia-
dc.date.accessioned2021-01-15T10:09:40Z-
dc.date.available2021-01-15T10:09:40Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationНекрасова, Л. А. Взаємодія стратегічного планування економічного розвитку виробничих підприємств та регіонального маркетингу / Л. А. Некрасова, А.А. Дискіна // Маркетинг і цифрові технології. - 2018. - Т. 2, № 3, - С. 104-118.en
dc.identifier.issn2522-9087 (Print)-
dc.identifier.issn2523-434X (Online)-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11230-
dc.description.abstractВ статті розглянуто основні передумови переходу до сучасного стратегічного планування розвитку виробничого підприємства, наведено принципи та його основні риси. Досліджено методологію стратегічного планування в системі управління розвитком виробничих підприємств, множина представлених методів та підходів стратегічного планування базується на технологіях аналізу, планування та прогнозування мікро- та макроекономіки. Запропоновано розглядати регіональний маркетинг як механізм подолання дії зовнішніх «стримуючих факторів», що забезпечує конструктивність процесів перетікання ресурсів і капіталів в економічному просторі, а також представлено суб’єктно-об’єктну систематизацію комплексу регіонального маркетингу. Визначено аспекти взаємодії елементів системи стратегічного планування розвитку виробничих підприємств та соціально- економічного розвитку регіону на основі маркетингового підходу.en
dc.language.isouken
dc.publisherОНПУen
dc.subjectстратегічне плануванняen
dc.subjectекономічний розвитокen
dc.subjectвиробничі підприємстваen
dc.subjectрегіональний маркетингen
dc.subjectметоди стратегічного плануванняen
dc.titleВзаємодія стратегічного планування економічного розвитку виробничих підприємств та регіонального маркетингуen
dc.typeArticleen
opu.kafedraКафедра економіки підприємств-
opu.citation.journalМаркетинг і цифрові технологіїen
opu.citation.volume2en
opu.citation.firstpage104en
opu.citation.lastpage118en
opu.citation.issue3en
opu.staff.idl.a.nekrasova@opu.uaen
opu.staff.ida.a.diskina@opu.uaen
Располагается в коллекциях:Статті кафедри економіки
Том 2 № 3 (2018)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
document (1).pdf804.96 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.