Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11232
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЯшкіна, Оксана Іванівна-
dc.contributor.authorЯшкина, Оксана Ивановна-
dc.contributor.authorYashkina, Oksana-
dc.contributor.authorСиротюк, Наталя Віталіївна-
dc.contributor.authorСиротюк, Наталья Витальевна-
dc.contributor.authorSirotyuk, Natalia-
dc.date.accessioned2021-01-16T09:30:34Z-
dc.date.available2021-01-16T09:30:34Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЯшкіна, O. I. Маркетингові дослідження споживачів для вдосконалення смакових якостей вина / O. I. Яшкіна, Н.В.Сиротюк // Маркетинг і цифрові технології. - 2018. - Т. 2, № 4, - С. 80-93.en
dc.identifier.issn2522-9087 (Print)-
dc.identifier.issn2523-434X (Online)-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11232-
dc.description.abstractВ статті наведено результати маркетингових досліджень щодо вподобань споживачів ігристих вин з метою виявлення органолептичних переваг споживачів, сприйняття споживачами певних видів вина, знання та відношення споживачів до них. За результатами досліджень визначено оптимальні органолептичні властивості ігристого вина та запропоновано новий вид ігростого вина. Розроблено комплекс маркетингу для просування на ринок, а також визначено продуктивность маркетингових заходів за допомогою розрахунку витрат на впровадження та просування даного напою та очікуваних доходів.en
dc.language.isouken
dc.publisherОНПУen
dc.subjectмаркетингове дослідженняen
dc.subject«сліпі» тестиen
dc.subjectфокус групаen
dc.subjectопитуванняen
dc.subjectорганолептичні властивостіen
dc.subjectігристі винаen
dc.titleМаркетингові дослідження споживачів для вдосконалення смакових якостей винаen
dc.typeArticleen
opu.kafedraКафедра маркетингу-
opu.citation.journalМаркетинг і цифрові технологіїen
opu.citation.volume2en
opu.citation.firstpage80en
opu.citation.lastpage93en
opu.citation.issue4en
opu.staff.idyashkina@opu.uaen
Располагается в коллекциях:Статті каф. маркетингу
Том 2 № 4 (2018)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
document.pdf1.27 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.