Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11235
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorАтюшкіна, Вікторія Віталіївна-
dc.contributor.authorАтюшкина, Виктория Витальевна-
dc.contributor.authorAtiushkina, Victoria-
dc.contributor.authorЖекул, Анастасія Андріївна-
dc.contributor.authorЖекул, Анастасия Андреевна-
dc.contributor.authorZhekul, Anastasia-
dc.date.accessioned2021-01-16T10:27:46Z-
dc.date.available2021-01-16T10:27:46Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationАтюшкіна, В. В. Analysis of the impact of goods characteristics on the results of personal selling / В. В. Атюшкіна, А.А. Жекул // Маркетинг і цифрові технології. - 2019. - Т. 3, № 1, - С. 34-50.en
dc.identifier.issn2522-9087 (Print)-
dc.identifier.issn2523-434X (Online)-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11235-
dc.description.abstractThe article deals with the relationship between the characteristics of the product and the results of its selling, identifying the search direction of relevant characteristics of the goods. The article proposes an algorithm for determining the relevant characteristics of the product or service for the purpose of increasing sale due personal selling. Goods characteristics are analyzed based on their importance, influence and significance determined by the results of consumer survey in the process of personal selling. To identify the significant characteristics of the product a search area was developed, which is based on different approaches to the classification of characteristics of the product (services). The evaluation of the influence of significant characteristics (service efficiency, reliability, company reputation) on the result of the personal selling was carried out on the single example.en
dc.language.isoen_USen
dc.publisherОНПУen
dc.subjectrelevant characteristicsen
dc.subjectalgorithmen
dc.subjectpersonal sellingen
dc.subjectinfluenceen
dc.subjectimportanceen
dc.subjectsignificanceen
dc.titleAnalysis of the impact of goods characteristics on the results of personal sellingen
dc.typeArticleen
opu.kafedraКафедра маркетингу-
opu.citation.journalМаркетинг і цифрові технологіїen
opu.citation.volume3en
opu.citation.firstpage34en
opu.citation.lastpage50en
opu.citation.issue1en
opu.staff.idv.v.atyushkina@opu.ua-
Располагается в коллекциях:Статті каф. маркетингу
Том 3 № 1 (2019)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
document.pdf705.29 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.