Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11237
Название: Система ключових індикаторів оцінки ефективності маркетингових заходів в електронній комерції
Авторы: Фролова, Лариса Володимирівна
Фролова, Лариса Владимировна
Frolova, Larisa
Носова, Тетяна Ігорівна
Носовая, Татьяна Игоревна
Nosova, Tetyana
Ключевые слова: електронна комерція
«воронка продажів»
споживач
ключові показники ефективності
трафік
мікроконверсія
макроконверсія
Дата публикации: 2019
Издательство: ОНПУ
Библиографическое описание: Фролова, Л. В. Система ключових індикаторів оцінки ефективності маркетингових заходів в електронній комерції / Л. В. Фролова, Т. І. Носова // Маркетинг і цифрові технології. - 2019. - Т. 3, № 2, - С. 84-96.
Краткий осмотр (реферат): Розроблені і науково обґрунтовані теоретико-методологічні засади формування системи ключових індикаторів оцінки ефективності електронної комерції, яка ґрунтується на принципах: цілеспрямованості, системності, комплексності, вимірюваності, релевантності, об’єктивності та збалансованості. Розроблено і обґрунтовано модель прийняття рішення споживачем про придбання товару в Інтернет. З метою оптимізації процесу продажів та підвищення ефективності електронної комерції обґрунтовано основні етапи оцінки ефективності електронної комерції та підвищення конверсійності сайту на різних етапах «воронки продажів». Практична реалізація отриманих наукових результатів надає можливість комплексно оцінити ефективність електронної комерції, прогнозувати і оцінювати ефекти від різного роду маркетингових заходів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11237
ISSN: 2522-9087 (Print)
2523-434X (Online)
Располагается в коллекциях:Статті каф. ПіТ
Том 3 № 2 (2019)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
document.pdf810.91 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.