Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11237
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorФролова, Лариса Володимирівна-
dc.contributor.authorФролова, Лариса Владимировна-
dc.contributor.authorFrolova, Larisa-
dc.contributor.authorНосова, Тетяна Ігорівна-
dc.contributor.authorНосовая, Татьяна Игоревна-
dc.contributor.authorNosova, Tetyana-
dc.date.accessioned2021-01-18T08:42:09Z-
dc.date.available2021-01-18T08:42:09Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationФролова, Л. В. Система ключових індикаторів оцінки ефективності маркетингових заходів в електронній комерції / Л. В. Фролова, Т. І. Носова // Маркетинг і цифрові технології. - 2019. - Т. 3, № 2, - С. 84-96.en
dc.identifier.issn2522-9087 (Print)-
dc.identifier.issn2523-434X (Online)-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11237-
dc.description.abstractРозроблені і науково обґрунтовані теоретико-методологічні засади формування системи ключових індикаторів оцінки ефективності електронної комерції, яка ґрунтується на принципах: цілеспрямованості, системності, комплексності, вимірюваності, релевантності, об’єктивності та збалансованості. Розроблено і обґрунтовано модель прийняття рішення споживачем про придбання товару в Інтернет. З метою оптимізації процесу продажів та підвищення ефективності електронної комерції обґрунтовано основні етапи оцінки ефективності електронної комерції та підвищення конверсійності сайту на різних етапах «воронки продажів». Практична реалізація отриманих наукових результатів надає можливість комплексно оцінити ефективність електронної комерції, прогнозувати і оцінювати ефекти від різного роду маркетингових заходів.en
dc.language.isouken
dc.publisherОНПУen
dc.subjectелектронна комерціяen
dc.subject«воронка продажів»en
dc.subjectспоживачen
dc.subjectключові показники ефективностіen
dc.subjectтрафікen
dc.subjectмікроконверсіяen
dc.subjectмакроконверсіяen
dc.titleСистема ключових індикаторів оцінки ефективності маркетингових заходів в електронній комерціїen
dc.typeArticleen
opu.kafedraКафедра підприємництва і торгівлі-
opu.citation.journalМаркетинг і цифрові технологіїen
opu.citation.volume3en
opu.citation.firstpage84en
opu.citation.lastpage96en
opu.citation.issue2en
opu.staff.idl.v.frolova@opu.uaen
opu.staff.idt.i.nosova@opu.uaen
Располагается в коллекциях:Статті каф. ПіТ
Том 3 № 2 (2019)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
document.pdf810.91 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.