Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11240
Название: Вимірювання лояльності споживачів в умовах конкуренції
Авторы: Сіньковська, Вікторія Миколаївна
Cиньковская, Виктория Николаевна
Sinkovska, Viktoria
Ключевые слова: лояльність
метод
інтегральний показник лояльності
поведінкова модель
ринковий компонент
Дата публикации: 2019
Издательство: ОНПУ
Библиографическое описание: Сіньковська, В. М. Вимірювання лояльності споживачів в умовах конкуренції / В. М. Сіньковська // Маркетинг і цифрові технології. - 2019. - Т. 3, № 4. - С. 40-53.
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуті підходи до оцінки лояльності споживачів та наведені методи, що до них відносяться. Здійснено порівняльний аналіз підходів, що відображають основні вектори розгляду проблеми дослідження лояльності. Також проаналізовані існуючі методи розрахунку показника лояльності, виявлені основні переваги та недоліки кожного. Запропонований новий метод оцінки лояльності споживачів, детально наведені етапи та показники, що призводять до розрахунку інтегрального індексу лояльності, згідно цього методу. Запропонована шкала оцінки інтегрального індексу лояльності (InLI) в результаті здійснення його розрахунку.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11240
ISSN: 2522-9087 (Print)
2523-434X (Online)
Располагается в коллекциях:Статті каф. маркетингу
Том 3 № 4 (2019)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
document.pdf731.52 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.