Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11240
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСіньковська, Вікторія Миколаївна-
dc.contributor.authorCиньковская, Виктория Николаевна-
dc.contributor.authorSinkovska, Viktoria-
dc.date.accessioned2021-01-18T09:22:28Z-
dc.date.available2021-01-18T09:22:28Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСіньковська, В. М. Вимірювання лояльності споживачів в умовах конкуренції / В. М. Сіньковська // Маркетинг і цифрові технології. - 2019. - Т. 3, № 4. - С. 40-53.en
dc.identifier.issn2522-9087 (Print)-
dc.identifier.issn2523-434X (Online)-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11240-
dc.description.abstractУ статті розглянуті підходи до оцінки лояльності споживачів та наведені методи, що до них відносяться. Здійснено порівняльний аналіз підходів, що відображають основні вектори розгляду проблеми дослідження лояльності. Також проаналізовані існуючі методи розрахунку показника лояльності, виявлені основні переваги та недоліки кожного. Запропонований новий метод оцінки лояльності споживачів, детально наведені етапи та показники, що призводять до розрахунку інтегрального індексу лояльності, згідно цього методу. Запропонована шкала оцінки інтегрального індексу лояльності (InLI) в результаті здійснення його розрахунку.en
dc.language.isouken
dc.publisherОНПУen
dc.subjectлояльністьen
dc.subjectметодen
dc.subjectінтегральний показник лояльностіen
dc.subjectповедінкова модельen
dc.subjectринковий компонентen
dc.titleВимірювання лояльності споживачів в умовах конкуренціїen
dc.typeArticleen
opu.kafedraКафедра маркетингу-
opu.citation.journalМаркетинг і цифрові технологіїen
opu.citation.volume3en
opu.citation.firstpage40en
opu.citation.lastpage53en
opu.citation.issue4en
opu.staff.idv.n.sinkovska@opu.uaen
Располагается в коллекциях:Статті каф. маркетингу
Том 3 № 4 (2019)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
document.pdf731.52 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.