Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11242
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorАтюшкіна, Вікторія Віталіївна-
dc.contributor.authorАтюшкина, Виктория Витальевна-
dc.contributor.authorAtyushkina, Victoria-
dc.date.accessioned2021-01-18T09:46:32Z-
dc.date.available2021-01-18T09:46:32Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationАтюшкіна, В. В. Методи зниження маркетингових ризиків страхової компанії / В. В. Атюшкіна // Маркетинг і цифрові технології. - 2020. - Т. 4, № 1. - С. 73-87.en
dc.identifier.issn2522-9087 (Print)-
dc.identifier.issn2523-434X (Online)-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11242-
dc.description.abstractУ статті досліджено джерела ризику у діяльності страхової компанії, здійснено пошук шляхів зниження маркетингових ризиків, досліджено взаємозв’язок організаційної структури компанії і ризиків її збутової діяльності, досліджено можливість зниження фінансового ризику шляхом зміни форми товарної пропозиції - надання пакета страхових послуг групам страхувальників. Визначено групи клієнтів компанії-фізичних осіб, подібних за характером і ступенем існуючих ризиків, відповідно до яких їм можна рекомендувати певний перелік страхових продуктів, що дозволить знизити збутовій ризик. Проведена оптимізація страхового портфеля ПрАТ «УПСК» з використанням моделі Г. Марковіца, що дозволило визначити умовно оптимальну структуру портфеля, яка забезпечує максимальну прибутковість при заданому рівні ризику.en
dc.language.isouken
dc.publisherОНПУen
dc.subjectмаркетинговий ризикen
dc.subjectпакет послугen
dc.subjectструктураen
dc.subjectстраховий портфельen
dc.subjectоптимізаціяen
dc.titleМетоди зниження маркетингових ризиків страхової компаніїen
dc.typeArticleen
opu.kafedraКафедра маркетингу-
opu.citation.journalМаркетинг і цифрові технологіїen
opu.citation.volume4en
opu.citation.firstpage73en
opu.citation.lastpage87en
opu.citation.issue1en
opu.staff.idv.v.atyushkina@opu.uaen
Располагается в коллекциях:Статті каф. маркетингу
Том 4 № 1 (2020)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
document.pdf943.96 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.