Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11245
Название: Дієві інструменти просування fashion-брендів через соціальну мережу INSTAGRAM
Авторы: Кудіна, Алевтина Володимирівна
Кудина, Алевтина Владимировна
Kudina, Alevtyna
Ключевые слова: SMM
соціальні мережі
Instagram
таргетинг
бренд-менеджмент
Дата публикации: 2020
Издательство: ОНПУ
Библиографическое описание: Кудіна, A. B. Дієві інструменти просування fashion-брендів через соціальну мережу INSTAGRAM / A. B. Кудіна // Маркетинг і цифрові технології. - 2020. - Т. 4, № 2. - С. 61-71.
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуті основні інструменти для просування fashion-брендів через соціальну мережу Instagram. Розглянуто основні етапи для популяризації бренду у цій соціальній мережі, що включають: створення та налаштування акаунту, робота над контентом та просування. Розкрито сутність інструментів та методів просування компанії в Instagram та виявлено сильні та слабкі сторони кожного з них. Розкриті перспективи просування fashionбрендів через цю соціальну мережу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11245
ISSN: 2522-9087 (Print)
2523-434X (Online)
Располагается в коллекциях:Статті каф. маркетингу
Том 4 № 2 (2020)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
document.pdf562.16 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.