Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11246
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЧукурна, Олена Павлівна-
dc.contributor.authorЧукурна, Елена Павловна-
dc.contributor.authorChukurna, Olena-
dc.date.accessioned2021-01-18T10:33:26Z-
dc.date.available2021-01-18T10:33:26Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЧукурна, О. П. Methodical approach to accounting intangible assets and brand values in marketing pricing policу / О. П. Чукурна // Маркетинг і цифрові технології. - 2020. - Т. 4, № 3. - С. 63-72.en
dc.identifier.issn2522-9087 (Print)-
dc.identifier.issn2523-434X (Online)-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11246-
dc.description.abstractThe article presents a methodological approach to the valuation of intangible assets and brand value in marketing pricing policy. This approach takes into account the specifics of the formation of intangible assets and sources of brand value in the B2B markets. It was proposed a modified ROI (Return on Investment) to assess the effectiveness of the brand promotion system as an intangible asset. It was proved the interrelation of an estimation of efficiency of marketing activity with pricing on the basis of the complex account of quantitative and qualitative characteristics of the goods. With the help of the BEST-marketing program, the most important quality characteristics of engineering products in the B2B market have been identified.en
dc.language.isoen_USen
dc.publisherОНПУen
dc.subjectmarketing pricingen
dc.subjectbrand valuationen
dc.subjectintangible assetsen
dc.subjectB2B marketen
dc.subjectmachinebuilding industryen
dc.titleMethodical approach to accounting intangible assets and brand values in marketing pricing policуen
dc.typeArticleen
opu.citation.journalМаркетинг і цифрові технологіїen
opu.citation.volume4en
opu.citation.firstpage63en
opu.citation.lastpage72en
opu.citation.issue3en
opu.staff.ide.p.chukurna@opu.uaen
Располагается в коллекциях:Статті каф. маркетингу
Том 4 № 3 (2020)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
document (1).pdf834.16 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.