Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11248
Название: Маркетинговий аудит: сутність та механізм реалізацІЇ
Другие названия: Marketing and digital technologies
Маркетинг и цифровые технологии
Авторы: Єпіфанова, Ірина Миколаївна
Епифанова, Ирина Николаевна
Epifanova, Irina
Ключевые слова: маркетинговий аудит
ефективність діяльності підприємства
фільтрова модель
організація маркетингу
конкурентне середовище
Дата публикации: 2020
Издательство: ОНПУ
Библиографическое описание: Єпіфанова, І. М. Маркетинговий аудит: сутність та механізм реалізації/ І. М. Єпіфанова // Маркетинг і цифрові технології. - 2020. - Т. 4, № 4. - С. 71-81.
Краткий осмотр (реферат): У статті проведено дослідження особливостей реалізації та етапності проведення маркетингового аудиту. Досліджено роль маркетингового аудиту в системі підвищення ефективності діяльності підприємства в умовах управління кризовими явищами та виходу нової продукції на нові ринки. Розроблено систему етапів проведення маркетингового аудиту та проілюстровано окремими прикладами української та зарубіжної компанії. Визначено ключові інструменти реалізації маркетингового аудиту. Автором запропоновано форму для проведення первинного спостереження об’єкта проведення маркетингового аудиту. Досліджено можливості застосування фільтрової моделі в системі проведення маркетингового аудиту. Обґрунтовано недостатність висвітлення у науковій літературі питань організаційнометодичного забезпечення реалізації маркетингового аудиту на підприємстві.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11248
ISSN: 2522-9087 (Print)
2523-434X (Online)
Располагается в коллекциях:Статті кафедри економіки
Том 4 № 4 (2020)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
document.pdf862.75 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.