Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11334
Название: Сучасні фактори формування внутрішнього ринку харчових продуктів
Другие названия: Modern factors of formation of the domestic food market
Авторы: Бондарчук, Марія Євгенівна
Bondarchuk, Mariia
Ключевые слова: ринок
попит
пропозиція
ціна
якість
виробництво
доходи
market
demand
supply
price
quality
production
income
Дата публикации: 7-Июл-2019
Издательство: Одеський національний політехнічний університет
Библиографическое описание: Бондарчук, М. Є. Сучасні фактори формування внутрішнього ринку харчових продуктів / М. Є. Бондарчук // ЕКОНОМІКА: реалії часу = ECONOMICS: time realities [Електрон. ресурс]. – Одеса, 2019. – № 4 (44). – С. 25–31.
Краткий осмотр (реферат): У роботі розглянуто чинники, що формують вітчизняний ринок харчових продуктів. Встановлено, що традиційно попит був зосереджений на тих продуктах харчування, які необхідні для забезпечення фізіологічних потреб. Соціальна диференціація, зміни чисельності населення, соціальнодемографічний склад, демографічні зрушення є вагомими чинниками формування попиту. Хоча на попит як і раніше впливає дохід, але все більшої ролі відіграють особистісні фактори споживачів - поведінка, вимоги до якісних, корисних та безпечних продуктів тощо. Змінюваний спосіб життя, дотримання здорового способу життя та багато інших факторів зумовлюють появу та розширення на ринку асортименту корисних продуктів харчування. Зрушення у пропозиції зумовлюють ціни та наявність факторів виробництва, технології, очікування та кількість продавців, природні явища тощо.
The paper considers the factors shaping the domestic food market. It was found that traditionally the demand was focused on those foods that are necessary to meet physiological needs. Social differentiation, population changes, socio-demographic composition, demographic shifts are significant factors in the formation of demand. Although the demand is still influenced by income, but an increasing role is played by personal factors of consumers-behavior, requirements for quality, useful and safe products, and the like. Changing lifestyle, adherence to a healthy lifestyle and many other factors determine the emergence and expansion of the market range of healthy foods. Shifts in supply determine prices and the availability of factors of production, technology, expectations, the number of sellers, natural phenomena and the like.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://economics.opu.ua/files/archive/2019/No4/25.pdf
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11334
ISSN: 2226-2172
10.5281/zenodo.3757377
Располагается в коллекциях:Статті каф. ПіТ
ЕКОНОМІКА: реалії часу №4(44), 2019

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
25.pdf376.7 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

Инструменты администратора