Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11334
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБондарчук, Марія Євгенівна-
dc.contributor.authorBondarchuk, Mariia-
dc.date.accessioned2021-02-19T07:38:10Z-
dc.date.available2021-02-19T07:38:10Z-
dc.date.issued2019-07-07-
dc.identifier.citationБондарчук, М. Є. Сучасні фактори формування внутрішнього ринку харчових продуктів / М. Є. Бондарчук // ЕКОНОМІКА: реалії часу = ECONOMICS: time realities [Електрон. ресурс]. – Одеса, 2019. – № 4 (44). – С. 25–31.uk
dc.identifier.issn2226-2172-
dc.identifier.issn10.5281/zenodo.3757377-
dc.identifier.urihttps://economics.opu.ua/files/archive/2019/No4/25.pdf-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11334-
dc.description.abstractУ роботі розглянуто чинники, що формують вітчизняний ринок харчових продуктів. Встановлено, що традиційно попит був зосереджений на тих продуктах харчування, які необхідні для забезпечення фізіологічних потреб. Соціальна диференціація, зміни чисельності населення, соціальнодемографічний склад, демографічні зрушення є вагомими чинниками формування попиту. Хоча на попит як і раніше впливає дохід, але все більшої ролі відіграють особистісні фактори споживачів - поведінка, вимоги до якісних, корисних та безпечних продуктів тощо. Змінюваний спосіб життя, дотримання здорового способу життя та багато інших факторів зумовлюють появу та розширення на ринку асортименту корисних продуктів харчування. Зрушення у пропозиції зумовлюють ціни та наявність факторів виробництва, технології, очікування та кількість продавців, природні явища тощо.en
dc.description.abstractThe paper considers the factors shaping the domestic food market. It was found that traditionally the demand was focused on those foods that are necessary to meet physiological needs. Social differentiation, population changes, socio-demographic composition, demographic shifts are significant factors in the formation of demand. Although the demand is still influenced by income, but an increasing role is played by personal factors of consumers-behavior, requirements for quality, useful and safe products, and the like. Changing lifestyle, adherence to a healthy lifestyle and many other factors determine the emergence and expansion of the market range of healthy foods. Shifts in supply determine prices and the availability of factors of production, technology, expectations, the number of sellers, natural phenomena and the like.en
dc.language.isoen_USen
dc.publisherОдеський національний політехнічний університетen
dc.subjectринокen
dc.subjectпопитen
dc.subjectпропозиціяen
dc.subjectцінаen
dc.subjectякістьen
dc.subjectвиробництвоen
dc.subjectдоходиen
dc.subjectmarketen
dc.subjectdemanden
dc.subjectsupplyen
dc.subjectpriceen
dc.subjectqualityen
dc.subjectproductionen
dc.subjectincomeen
dc.titleСучасні фактори формування внутрішнього ринку харчових продуктівen
dc.title.alternativeModern factors of formation of the domestic food marketen
dc.typeProfessional articleen
opu.kafedraКафедра підприємництва і торгівліuk
opu.citation.journalЕКОНОМІКА: реалії часуen
opu.citation.firstpage25en
opu.citation.lastpage31en
opu.citation.issue4(44)en
opu.staff.idbondarchuk.m.ie@opu.uaen
Располагается в коллекциях:Статті каф. ПіТ
ЕКОНОМІКА: реалії часу №4(44), 2019

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
25.pdf376.7 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

Инструменты администратора