Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11572
Название: | Basics of enterprise strategy development on the example PJSC "Hemoplast" |
Другие названия: | Основи розробки стратегії розвитку підприємства на прикладі ПАТ «Гемопласт» |
Авторы: | Prodius, Oksana Продіус, Оксана Іванівна Arkushenko, Hanna Аркушенко, Ганна Романівна |
Ключевые слова: | an enterprise development strategy strategy development strategy stages strategy classification SWOT-analysis development strategies characteristics стратегія розвитку підприємства розробка стратегії етапи стратегії класифікація стратегій SWOT-аналіз характеристика стратегій розвитку |
Дата публикации: | 26-Май-2020 |
Издательство: | Одеський національний політехнічний університет |
Библиографическое описание: | Prodius, O. I., Arkushenko, A. R. (2020). Basics of enterprise strategy development on the example PJSC "Hemoplast". ECONOMICS: time realities, 3 (49), 35–41. Prodius, O. I. Basics of enterprise strategy development on the example PJSC "Hemoplast" / O. I. Prodius, A. R. Arkushenko // ECONOMICS: time realities = ЕКОНОМІКА: реалії часу [Електрон. ресурс]. - Оdesa, 2020. – N 3 (49). – P. 35–41. |
Краткий осмотр (реферат): | The article investigates and systematizes the concepts of an
enterprise development strategy. The conceptual foundations of the
enterprise development strategy formation are considered. The
main stages of strategy development in accordance with the
characteristics of the corporate, business and functional levels of
management are separated and analyzed. The general
characteristics of the eleboration and classification of the enterprise
development strategies in modern economic conditions are
determined. The main elements and components of the enterprise
economic development in the context of strategic management are
considered. It was carried out an analysis of strengths and
weaknesses on the example of the enterprise «Hemoplast» PJSC as
well as threats and opportunities of the company. Based on the
analysis, a strategic development plan was determined using a
SWOT-analysis apparatus. У статті досліджено та систематизовано поняття стратегії розвитку підприємства. Розглянуто концептуальні основи формування стратегії розвитку підприємства. Відокремлено та проаналізовано головні етапи розробки стратегії згідно з особливостями корпоративного, бізнес- та функціонального рівнів управління. Визначено загальні характеристики розробки та класифікація стратегій розвитку підприємства в сучасних умовах господарювання. Розглянуто основні елементи та складові економічного розвитку підприємства у контексті стратегічного менеджменту. На прикладі підприємства ПАТ «Гемопласт» було проведено аналіз сильних та слабких сторін, а також загроз і можливостей підприємства. На основі проведеного аналізу було визначено план стратегічного розвитку з використанням інструменту SWOT-аналізу. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://economics.opu.ua/files/archive/2020/No3/35.pdf http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11572 |
ISSN: | 2226-2172 |
Располагается в коллекциях: | ЕКОНОМІКА: реалії часу №3(49), 2020 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
35.pdf | 671.11 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
Инструменты администратора