Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/1159
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГригор’єва, Ю. А.-
dc.contributor.authorHryhorieva, Yu.-
dc.date.accessioned2017-02-23T07:59:44Z-
dc.date.available2017-02-23T07:59:44Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationГригор’єва, Ю. А. Специфіка розвитку автомобілебудівного ринку України / Ю. А. Григор’єва // ЕКОНОМІКА: реалії часу = ECONOMICS: time realities [Електрон. ресурс]. – Одеса, 2016. – № 3 (25). – С. 124–133.uk
dc.identifier.issn2226-2172-
dc.identifier.urihttp://economics.opu.ua/files/archive/2016/No3/124.pdf-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/xmlui/handle/123456789/1159-
dc.description.abstractУ статті порівнено показники стану розвитку автомобілебудівного ринку України, розглянуті законодавча база, діяльність основних вітчизняних виробників автомобілів, їхні обсяги продажів, темпи росту реалізації у динаміці; дана оцінка стану ринку та надані рекомендації щодо удосконалення маркетингових стратегій автомобілебудівних підприємств в умовах, що склалися. Виведення вітчизняного автопрому на новий рівень неможливий без залучення світового досвіду автомобільної промисловості. З метою збільшення споживчого попиту необхідне створення в Україні конкурентноздатного легкового автомобілебудування, залучення світового досвіду розвитку автомобільної галузі для покриття внутрішнього попиту та у майбутньому реалізації перспективи експорту, проведення маркетингові дослідження споживчої поведінки, удосконалювати маркетингові стратегії Українських автомобілебудівних підприємств.en
dc.description.abstractThe article shows the main trends in Ukrainian automotive market, discussed the legal frameworks , the activities of the major domestic car manufacturers , their sales, growth and other indicators of implementation of these in dynamics ;given the recommendations for the improvement of marketing strategies of automotive businesses in the circumstances .The output of the domestic auto industry to a new level is impossible without the involvement of international experience of the automotive industry. It is advisable to attract and increase consumer demand, to carry out market research on consumer behavior, to use innovative marketing tools to influence consumer behavior, to improve marketing strategies and to look for new approaches to the client in the circumstances.en
dc.description.abstractВ статье представлены основные тенденции развития украинского автомобильного рынка, рассмотрена законодательная база, деятельность крупнейших отечественных производителей автомобилей, их объемы продаж , темпы роста реализации и другие показатели в динамике, даны рекомендации по совершенствованию маркетинговых стратегий автомобильных предприятий в сложившихся условиях. Вывод отечественного автопрома на новый уровень невозможен без привлечения мирового опыта автомобильной промышленности. С целью увеличения потребительского спроса необходимо регулярно проводить маркетинговые исследования поведения потребителей, использовать инновационные маркетинговые инструменты для того, чтобы влиять на потребительское поведение, улучшать маркетинговые стратегии и искать новые подходы к клиенту.en
dc.language.isouken
dc.publisherOdessa National Polytechnic Universityen
dc.subjectавтомобілебудівний ринокen
dc.subjectвиробники автомобілівen
dc.subjectобсяги продажів автомобілівen
dc.subjectавтомобільні бренди Україниen
dc.subjectрозвиток автомобільного ринкуen
dc.subjectautomotive marketen
dc.subjectcar manufacturersen
dc.subjectсar salesen
dc.subjectUkrainian automobile brandsen
dc.subjectimprovement of automotive marketen
dc.subjectавтомобилестроительный рынокen
dc.subjectпроизводители автомобилейen
dc.subjectобъемы продаж автомобилейen
dc.subjectавтомобильные бренды Украиныen
dc.subjectразвитие автомобильного рынкаen
dc.titleСпецифіка розвитку автомобілебудівного ринку Україниen
dc.title.alternativeMarket conditions of development of the Ukrainian automotive marketen
dc.typeArticleen
opu.kafedraКафедра обліку, аналізу і аудитуuk
opu.citation.journalЕКОНОМІКА: реалії часуen
opu.citation.firstpage124en
opu.citation.lastpage133en
opu.citation.issue№ 3 (25), 2016en
Располагается в коллекциях:Статті каф. ОАіА
ЕКОНОМІКА: реалії часу №3(25), 2016
2016, № 3 (25)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
124.pdf2.14 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

Инструменты администратора