Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/1170
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorZakharchenko, Vitalii-
dc.contributor.authorЗахарченко, Віталій Іванович-
dc.contributor.authorTopalova, Iryna-
dc.contributor.authorТопалова, Ірина Анатоліївна-
dc.date.accessioned2017-02-23T09:43:27Z-
dc.date.available2017-02-23T09:43:27Z-
dc.date.issued2016-03-
dc.identifier.citationZakharchenko, V. I., Topalova, I. A. (2016). The technology of carrying out regional price formation policies of industrial products. ECONOMICS: time realities, 2 (24), 15–20.en
dc.identifier.citationZakharchenko, V. I. The technology of carrying out regional price formation policies of industrial products / V. I. Zakharchenko, I. A. Topalova // ECONOMICS: time realities = ЕКОНОМІКА: реалії часу [Електрон. ресурс]. – Оdesa, 2016. – № 2 (24). – Р. 15–20.en
dc.identifier.issn2226-2172-
dc.identifier.urihttp://economics.opu.ua/files/archive/2016/No2/15.pdf-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/xmlui/handle/123456789/1170-
dc.description.abstractThere was offered the analysis of practical experience of specific machine building Ukrainian enterprise for formation of regional policy pricing mechanism, the elements of introducing this policy were proved to be true. Consider testing as a way to improve pricing and cost savings and the reasons why the test is not widely used by Ukrainian enterprises. The authors have provided a list of the information required for the formation of prices for the products, as well as defined the process of regional planning (international) enterprise. This will give the opportunity to conduct preplan studies as the capabilities of the enterprise and of the market to which it goes.en
dc.description.abstractЗапропоновано аналіз практичного досвіду конкретного українського машинобудівного підприємства по формуванню регіональної політики ціноутворення, обґрунтовано елементи механізму проведення такої політики. Розглянуто тестування як спосіб покращення цінової політики та економії коштів, а також причини, через які тестування не так широко використовується українськими підприємствами. Авторами наданий перелік необхідної інформації для формування ціни на продукцію, а також визначено процес планування регіональної (міжнародної) діяльності підприємства. Це дасть можливість проводити передпланові дослідження як можливостей самого підприємства, так і того ринку, на який воно виходить.en
dc.description.abstractПредложен анализ практического опыта конкретного украинского машиностроительного предприятия по формированию региональной политики ценообразования, обосновано элементы механизма проведения такой политики. Рассмотрено тестирование как способ улучшения ценовой политики и экономии средств, а также причины, по которым тестирование не так широко использу- ется украинскими предприятиями. Авторами предоставлен пере- чень необходимой информации для формирования цены на про- дукцию, а также определены процесс планирования региональной (международной) деятельности предприятия. Это даст возмож- ность проводить передплановые исследования как возможностей самого предприятия, так и того рынка, на который оно выходитen
dc.language.isoenen
dc.publisherOdessa National Polytechnic Universityen
dc.subjectpolitics;en
dc.subjectpricing;en
dc.subjecttest info;en
dc.subjectenterprise;en
dc.subjectproducts.en
dc.subjectполітика;en
dc.subjectціноутворення;en
dc.subjectтест;en
dc.subjectінформація;en
dc.subjectпідприємство;en
dc.subjectпродукція.en
dc.subjectполитика;en
dc.subjectценообразование;en
dc.subjectтест;en
dc.subjectинформация;en
dc.subjectпредприятие;en
dc.subjectпродукция.en
dc.titleThe technology of carrying out regional price formation policies of industrial productsen
dc.title.alternativeТехнологія проведення регіональної політики ціноутворення промислової продукціїen
dc.typeArticleen
opu.facultyІБЕІТ-
opu.kafedraКафедра менеджменту зовнішньоекономічної та інноваційної діяльностіuk
opu.citation.journalЕКОНОМІКА: реалії часуen
opu.citation.firstpage15en
opu.citation.lastpage20en
opu.citation.issue№ 2 (24), 2016en
opu.staff.idv.i.zaharchenko@opu.ua-
Располагается в коллекциях:Статті каф. ММІ
ЕКОНОМІКА: реалії часу №2(24), 2016
2016, № 2 (24)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
15.pdf318.25 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

Инструменты администратора