Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11789
Название: Геймiфiкацiя як iнструмент залучення клiєнтiв книгарнi
Авторы: Голуб, Катерина Олегівна
Голуб, Екатерина Олеговна
Golub, Kateryna
Глава, Марія Геннадіївна
Глава, Мария Геннадьевна
Glava, Mariia
Дата публикации: 2021
Издательство: Одеса: [б. в.]
Библиографическое описание: Голуб, К. О. Геймiфiкацiя як iнструмент залучення клiєнтiв книгарнi / К. О. Голуб, М. Г. Глава // Modern Information Technology 2021 = Сучасні інформ. технології 2021 : матеріали одинадцятої Міжнарод. наук. конф. студентів та молодих учених / Держ. ун-т «Одес. політехніка». – Одеса, 2021. – С. 72–73.
Краткий осмотр (реферат): У роботi узагальнено теоретичнi дослiдження проблеми геймiфiкацiї в маркетингу, проаналiзовано перспективи впровадження iнструментарiю геймифiкацiї у маркетинг компанiї з метою пiдвищення мотивацiї клiєнта до здiйснення покупок.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11789
Располагается в коллекциях:Modern Information Technology – Сучасні Інформаційні Технології 2021

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
72-73.pdf200.24 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.