Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11789
Название: | Геймiфiкацiя як iнструмент залучення клiєнтiв книгарнi |
Авторы: | Голуб, Катерина Олегівна Голуб, Екатерина Олеговна Golub, Kateryna Глава, Марія Геннадіївна Глава, Мария Геннадьевна Glava, Mariia |
Дата публикации: | 2021 |
Издательство: | Одеса: [б. в.] |
Библиографическое описание: | Голуб, К. О. Геймiфiкацiя як iнструмент залучення клiєнтiв книгарнi / К. О. Голуб, М. Г. Глава // Modern Information Technology 2021 = Сучасні інформ. технології 2021 : матеріали одинадцятої Міжнарод. наук. конф. студентів та молодих учених / Держ. ун-т «Одес. політехніка». – Одеса, 2021. – С. 72–73. |
Краткий осмотр (реферат): | У роботi узагальнено теоретичнi дослiдження проблеми геймiфiкацiї в маркетингу, проаналiзовано перспективи впровадження iнструментарiю геймифiкацiї у маркетинг компанiї з метою пiдвищення мотивацiї клiєнта до здiйснення покупок. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11789 |
Располагается в коллекциях: | Modern Information Technology – Сучасні Інформаційні Технології 2021 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
72-73.pdf | 200.24 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.