Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/12051
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКолікова, Тетяна-
dc.date.accessioned2022-01-06T00:26:44Z-
dc.date.available2022-01-06T00:26:44Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/12051-
dc.description.abstractСтаттю присвячено актуальній проблемі мультикультуралізму в навчанні іноземних мов, зокрема, у навчанні української мови як іноземної. Акцентується увага на тому, що в сучасному світі освіта набуває рис полікультурного феномену, а це зумовлює необхідність створення дидактичних матеріалів за провідним принципом міжкультурної комунікації.en
dc.language.isouken
dc.publisherОНПУen
dc.subjectміжкультурний діалог, міжкультурна комунікація, лінгводидактика, толерантний світогляд, полікультурне суспільство, українська мова як іноземна.en
dc.titleМУЛЬТИКУЛЬТУРНА КОМПОНЕНТА НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇen
dc.title.alternativeMULTICULTURAL COMPONENT TEACHING THE UKRAINIAN LANGUAGE AS A FOREIGN LANGUAGE This article is devoted to the urgent problem of multiculturalism in teaching foreignen
dc.typeArticle in Index Copernicusen
opu.citation.journalФілософія та гуманізмen
opu.citation.firstpage60en
opu.citation.lastpage66en
opu.citation.issue11en
Располагается в коллекциях:Філософія та гуманізм. Випуск 11

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
9.pdf198.49 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.