Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/12054
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Романова, Ольга | - |
dc.date.accessioned | 2022-01-06T00:39:49Z | - |
dc.date.available | 2022-01-06T00:39:49Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Романова О. ГУМАНІСТИЧНА КОНЦЕПЦІЯ МОВНОЇ ОСВІТИ ІНОКОМУНІКАНТІВ У КООРДИНАТАХ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ// Філософія та гуманізм, №11 | en |
dc.identifier.uri | http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/12054 | - |
dc.description.abstract | У контексті стратегії сталого розвитку і модернізації вітчизняної освіти висвітлено проблему мовної підготовки інокомунікантів у вишах України, вирішення якої значно поглиблює розуміння ролі української мови як іноземної у структурі фахової підготовки інофонів. Визначено, що через систему суб`єктно-об`єктних та суб`єктно- суб`єктних відносин здійснюється гуманістичне формування і розвиток вторинної мовної особистості. Детально розглянуто традиційні та альтернативні методики у викладанні української мови як іноземної, інноваційні педагогічні технології, різноманітні форми організації навчання з дисципліни. Акцентується зміна пріоритетів у викладанні мови і підкреслюється роль лінгвокультурологічної спрямованості курсу. Проаналізовано онтологічне і гносеологічне в категоріях мови, антропоцентризм лінгводидактики у пошуках активізації мотиваційних ресурсів щодо адаптації студентів-іноземців до нових умов. Висновується, що методологія навчання українській мові як іноземній, домінантою якої є людський фактор у мові, має забезпечити розвиток авторефлексії через введення реципієнтів мови у процес перетворення та генерування смислів у його відкритості до світу, що гуманістична і лінгвокультурологічна компоненти курсу формують мультилінгвальну мультикультурну особистість. | en |
dc.language.iso | uk | en |
dc.publisher | ОНПУ | en |
dc.subject | мовна освіта інокомунікантів, гуманістична концепція освіти, українська мова як іноземна, антропоцентризм, вторинна мовна особистість. | en |
dc.title | ГУМАНІСТИЧНА КОНЦЕПЦІЯ МОВНОЇ ОСВІТИ ІНОКОМУНІКАНТІВ У КООРДИНАТАХ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ | en |
dc.title.alternative | HUMANISTIC CONCEPT OF NON-NATIVE SPEAKERS’ LINGUISTIC TRAINING IN THE INNOVATIVE DEVELOPMENT COORDINATES | en |
dc.type | Article in Index Copernicus | en |
opu.citation.journal | Філософія та гуманізм | en |
opu.citation.firstpage | 91 | en |
opu.citation.lastpage | 98 | en |
opu.citation.issue | 11 | en |
Располагается в коллекциях: | Філософія та гуманізм. Випуск 11 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
12.pdf | 213.7 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.