Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/12363
Название: Стратегії вибору інструментів інтернет-маркетингу в залежності від бізнес-моделей підприємств
Другие названия: The strategies of the Internet-Marketing instruments choice in accordance with the business model of the company on the web
Авторы: Яшкіна, Оксана Іванівна
Яшкина, Оксана Ивановна
Yashkina, Oksana
Савельєв, Микита Сергійович
Савельев, Никита Сергеевич
Saveliev, Mykyta
Ключевые слова: інтернет-маркетинг
інструменти інтернет-маркетингу
бізнес-моделі в мережі Інтернет
стратегії інтернет-маркетингу
internet-marketing
internet-marketing instruments
business models on the web
internet-marketing strategies
Дата публикации: 2021
Издательство: ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «ОДЕСЬКА ПОЛІТЕХНІКА»
Библиографическое описание: Яшкіна, О.І. Стратегії вибору інструментів інтернет-маркетингу в залежності від бізнес-моделей підприємств / О.І. Яшкіна, М.С. Савельєв. // Маркетинг і цифрові технології. - 2021. - Т. 5, № 2. - С. 75-83.
Краткий осмотр (реферат): У статті проаналізовано особливості бізнес-моделей та інструментів інтернет- маркетингу. Класифіковано інструменти інтернет-маркетингу за моделлю 5P. Класифіковано та визначено мету бізнес-моделей за моделлю 5P. Окреслено напрямки оптимізації використання широкого спектра інструментів інтернет-маркетингу. Запропоновано стратегії використання інструментів інтернет-маркетингу у діяльності підприємства або організації у мережі Інтернет.
The aim of the article is to classify and form strategies of the commercial companies’ and non- commercial organisations’ promotion on the web.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/12363
ISSN: 2522-9087
Располагается в коллекциях:Том 5 № 2 (2021)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
141-1-351-1-10-20210630.pdf935.01 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.