Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/12363
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЯшкіна, Оксана Іванівна-
dc.contributor.authorЯшкина, Оксана Ивановна-
dc.contributor.authorYashkina, Oksana-
dc.contributor.authorСавельєв, Микита Сергійович-
dc.contributor.authorСавельев, Никита Сергеевич-
dc.contributor.authorSaveliev, Mykyta-
dc.date.accessioned2022-02-03T16:42:46Z-
dc.date.available2022-02-03T16:42:46Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЯшкіна, О.І. Стратегії вибору інструментів інтернет-маркетингу в залежності від бізнес-моделей підприємств / О.І. Яшкіна, М.С. Савельєв. // Маркетинг і цифрові технології. - 2021. - Т. 5, № 2. - С. 75-83.en
dc.identifier.issn2522-9087-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/12363-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано особливості бізнес-моделей та інструментів інтернет- маркетингу. Класифіковано інструменти інтернет-маркетингу за моделлю 5P. Класифіковано та визначено мету бізнес-моделей за моделлю 5P. Окреслено напрямки оптимізації використання широкого спектра інструментів інтернет-маркетингу. Запропоновано стратегії використання інструментів інтернет-маркетингу у діяльності підприємства або організації у мережі Інтернет.en
dc.description.abstractThe aim of the article is to classify and form strategies of the commercial companies’ and non- commercial organisations’ promotion on the web.en
dc.language.isouken
dc.publisherДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «ОДЕСЬКА ПОЛІТЕХНІКА»en
dc.subjectінтернет-маркетингen
dc.subjectінструменти інтернет-маркетингуen
dc.subjectбізнес-моделі в мережі Інтернетen
dc.subjectстратегії інтернет-маркетингуen
dc.subjectinternet-marketingen
dc.subjectinternet-marketing instrumentsen
dc.subjectbusiness models on the weben
dc.subjectinternet-marketing strategiesen
dc.titleСтратегії вибору інструментів інтернет-маркетингу в залежності від бізнес-моделей підприємствen
dc.title.alternativeThe strategies of the Internet-Marketing instruments choice in accordance with the business model of the company on the weben
dc.typeArticleen
opu.citation.journalМаркетинг і цифрові технологіїen
opu.citation.volume5en
opu.citation.firstpage75en
opu.citation.lastpage83en
opu.citation.issue2en
Располагается в коллекциях:Том 5 № 2 (2021)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
141-1-351-1-10-20210630.pdf935.01 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.