Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/12374
Название: The problem of using the intellectual property law in public relation
Другие названия: Проблема використання інтелектуальної власності в паблік рилейшнз
Авторы: Kirnosova, Maryna
Кірносова, Марина Василівна
Кирносова, Марина Васильевна
Rudyk, Liliia
Рудик, Лілія Юріївна
Рудик, Лилия Юрьевна
Ключевые слова: паблік рилейшнз
плагіат
законодавство
інтелектуальна власність
авторське право
public relations
plagiarism
legislation
intellectual property
copyright
Дата публикации: 2021
Издательство: ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «ОДЕСЬКА ПОЛІТЕХНІКА»
Библиографическое описание: Кірносова, М.В. The problem of using the intellectual property law in public relation / М.В. Кірносова, Л.Ю. Рудик // Маркетинг і цифрові технології. - 2021. - Т. 5, № 4. - С. 62-70.
Краткий осмотр (реферат): В статті досліджено проблему використання закону про інтелектуальну власність у паблік рілейшнз в Україні та інших країнах світу. Розглянуто вплив та можливості використання Закону України «Про авторське право і суміжні права» у сфері звязків із громадскістю. Виділені основні проблеми українського суспільства у сфері застосування права інтелектуальної власності у своїй діяльності. Запропоновано декілька варіантів покращення ситуації із дотриманням закону під час розробки кампанії паблік рилейшнз та виділені основні аспекти, на які треба звернути увагу під час проведення маркетингових заходів як у мережі інтернет, так і поза ним. Зроблено класифікація суб’єктів та обьєктів правовідносин у сфері паблік рилейшнз. Запропоновані антикризові заходи у разі виникнення критичної ситуації внаслідок пррблем використання інтелектуальної власності.
The article examines the problem of using the law on intellectual property in public relations. The problem on the territory of Ukraine and examples from other countries are considered. The Law of Ukraine "On Copyright and Related Rights" and the possibilities of its use in the field of public relations were reviewed. The main problems of Ukrainian society in the field of application of this right in their activities were highlighted. Several options for improving compliance with the law during the development of the campaign were proposed and the main aspects to be considered when conducting marketing activities both online and offline were identified. The classification of subjects and objects of legal relations in the field of PR is made. Anti-crisis measures are proposed in case of a critical situation.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/12374
ISSN: 2522-9087
Располагается в коллекциях:Том 5 № 4 (2021)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
157-1-384-1-10-20211219.pdf889.83 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.