Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/12377
Название: | Взаємозв’язок наявності у споживачів реклами гендерних стереотипів та ставлення до сексистської реклами |
Другие названия: | Relationship between gender stereotype consumers of adverting and their attitude towards sexist advertising |
Авторы: | Бучинська, Олена Вікторівна Бучинская, Елена Викторовна Buchynska, Olena Давліканова, Олена Борисівна Давликанова, Елена Борисовна Davlikanova, Elena Лилик, Ірина Вікторівна Лылык, Ирина Викторовна Lylyk, Iryna Яшкіна, Оксана Іванівна Яшкина, Оксана Ивановна Yashkina, Oksana |
Ключевые слова: | гендерна дискримінація гендерні стереотипи реклама сексизм споживачі gender discrimination gender stereotypes advertising sexism consumers |
Дата публикации: | 2021 |
Издательство: | ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «ОДЕСЬКА ПОЛІТЕХНІКА» |
Библиографическое описание: | Бучинська, О. В. Взаємозв’язок наявності у споживачів реклами гендерних стереотипів та ставлення до сексистської реклами / О.В. Бучинська, О.Б. Давліканова, І. В. Лилик, О. І. Яшкіна // Маркетинг і цифрові технології. - 2021. - Т. 5, № 4. - С. 71-87. |
Краткий осмотр (реферат): | Наведено результати всеукраїнського дослідження щодо сприйняття населенням
реклами з сексистським контентом. Досліджено відмінність у ставленні чоловіків та жінок, людей різного віку та різного рівня освіти до дискримінаційної реклами за категоріями. Отримано декілька сегментів, які характеризуються дещо різним сприйняттям сексистської реклами, тим не менш, не виявлено жодної групи, яка б толерантно ставилася до всіх категорій дискримінаційної за ознакою статі реклами. Досліджено взаємозв’язок між
наявністю у споживачів гендерних стереотипів та толеруванням реклами з сексистським
контентом. The aim of the article is to segment the population of Ukraine according to the perception of sexist advertising, as well as the relationship between the presence of gender stereotypes to tolerate such advertising. The active public, in particular the Ukrainian Marketing Association and gender organizations, has brought the advertising market in Ukraine closer to world standards, and the issue of public perception of advertising that contains various manifestations of sexism is still relevant. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/12377 |
ISSN: | 2522-9087 |
Располагается в коллекциях: | Том 5 № 4 (2021) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
158-1-385-1-10-20211219.pdf | 1.97 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.