Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/12378
Название: Стратегії вибору інструментів інтернет-маркетингу в залежності від бізнес-моделей підприємства
Другие названия: Strategies for choosing Internet marketing tools depending on the business models of the enterprise
Авторы: Савельєв, Микита Сергійович
Савельев, Никита Сергеевич
Saveliev, Mykyta
Ключевые слова: інтернет-маркетинг
інструменти інтернет-маркетингу
бізнес- моделі в мережі Інтернет
стратегії інтернет-маркетингу
internet-marketing
internet-marketing instruments
business models on the web
internet-marketing strategies
Дата публикации: 2021
Издательство: ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «ОДЕСЬКА ПОЛІТЕХНІКА»
Библиографическое описание: Савельєв, М. C. Стратегії вибору інструментів інтернет-маркетингу в залежності від бізнес-моделей підприємства / М. C. Савельєв // Маркетинг і цифрові технології. - 2021. - Т. 5, № 4. - С. 88-102.
Краткий осмотр (реферат): Проведено маркетингове дослідження представників підприємств щодо бізнес- моделей, за якими вони здійснюють підприємницьку діяльність та інструментів Інтернет-маркетингу. Класифіковано інструменти інтернет-маркетингу за моделлю «6P». Визначено мету бізнес-моделей за моделлю «6P». Окреслено напрямки оптимізації використання інструментів інтернет-маркетингу. За резкльтатами проведеного маркетингового дослідження запропоновано стратегії використання інструментів інтернет-маркетингу у діяльності підприємств у мережі Інтернет.
The aim of the article is to classify and form strategies of the commercial companies’ and non-commercial organisations’ promotion on the web.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/12378
ISSN: 2522-9087
Располагается в коллекциях:Том 5 № 4 (2021)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
159-1-386-1-10-20211219.pdf986.16 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.