Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/12414
Название: Сравнительный анализ энергетических показателей однодвигательного и многодвигательного асинхронных тяговых электроприводов
Другие названия: Порівняльний аналіз енергетичних показників однодвигунного і багатодвигунного асинхронного тяглового електропривода
Comparative analysis of the energy indicators of single-motor and multiple-motor asynchronous electric drive
Авторы: Войтенко, Владимир Андреевич
Войтенко, Володимир Андрійович
Voitenko, Volodymyr
Водичев, Владимир Анатольевич
Водічев, Володимир Анатолійович
Vodichev, Volodymyr
Калинин, Александр Георгиевич
Калінін, Олександр Георгійович
Kalinin, Oleksandr
Ключевые слова: однодвигательный электропривод
многодвигательный электропривод
асинхронный электропривод
мощность потерь энергии
однодвигунний електропривод
багатодвигунний електропривод
асинхронний електропривод
потужність втрат енергії
single-engine and multi-engine asynchronous traction electric drive
energy effect
power
energy losses in steel and copper
Дата публикации: 2019
Издательство: Державний університет «Одеська політехніка»
Библиографическое описание: Войтенко В. А. Сравнительный анализ энергетических показателей однодвигательного и многодвигательного асинхронных тяговых электроприводов / В. А. Войтенко, В. А. Водичев, А. Г. Калинин // Електротехнічні та комп’ютерні системи. - 2019. - № 31. - С. 35-50.
Краткий осмотр (реферат): Целью работы является проведение приближѐнного сравнительного анализа энергетических показателей однодвигательного и многодвигательного асинхронных тяговых электроприводов на основании оценки потерь энергии в тяговых асинхронных электродвигателях разной мощности. Показано, что применение многодвигательного асинхронного электропривода позволяет уменьшить потери энергии в тяговых асинхронных электродвигателях в статических и в динамических режимах работы.
Метою роботи є проведення попереднього спрощенного порівняльного аналізу енергетичних показників однодвигунного і багатодвигунного асинхронних тягових електроприводів на підставі оцінки втрат енергії в тягових асинхронних електродвигунах різної потужності. Для регулювання швидкості тягових асинхронних електродвигунів в першій зоні використовувается пропорційний закон частотного керування. Аналіз втрат енергії в тягових асинхронних електродвигунах проводився для трьох значень частоти напруги на обмотці статора 50 Гц, 25 Гц і 12,5 Гц і для трьох значеннь сумарного моменту навантаження, які відповідають руху повного, наполовину повного і порожнього автобуса по горізонтальній дорозі. При визначенні сумарного моменту навантаження враховувався опір коченню автобуса і опір повітря. В результаті проведеного спрощенного аналізу була отримана формула, яка дозволяє на підставі потужності постійних і змінних втрат енергії визначити кількість двигунів малої потужності, що входять до складу багатодвигунного електроприводу, при якому буде забезпечений енергетичний ефект від застосування багатодвигунного електроприводу замість однодвигунного електроприводу. Крім того була проведена оцінка втрат енергії в тягових асинхронних електродвигунах, що входять до складу однодвигунного і багатодвигунного електроприводу при розгоні повного і порожнього автобуса до максимальної швидкості за 12,5 секунд. Для оцінки втрат в порівнюваних електродвигунах при напрузі, відмінній від номінального значення, використовувалося математичне моделювання в пакеті MatLab. Показано, що застосування багатодвигунного асинхронного електроприводу дозволяє зменшити втрати енергії в тягових асинхронних електродвигунах при русі транспортного засобу з постійною швидкістю і при розгоні при різних експлуатаційних умовах. Причому для отримання енергетичного ефекту кількість двигунів, які використовуваються в багатодвигунному електроприводі, має змінюватися в залежності від швидкості і прискорення руху автобуса, а також від сумарного моменту навантаження багатодвигунного електроприводу.
The aim of the work is to conduct a comparative analysis of single-engine and multi-engine asynchronous traction electric drive based on energy based on the assessment of energy losses in traction asynchronous electric motors of different power using the proportional law of frequency control to control the speed of traction asynchronous electric motors in the first zone. The energy loss analysis in traction asynchronous electric motors was carried out for three values of the voltage frequency on the stator winding 50 Hz, 25 Hz and 12.5 Hz and for three values of the total load moment corresponding to the full, half full and empty bus on the asphalt road. In determining the total load moment, the rolling resistance of the bus and the air resistance were taken into account. As a result of the analysis, a formula was obtained that allows, based on the power of constant and variable losses in compared electric motors corresponding to the nominal load moment, to determine the number of low-power engines that make up the multi-motor drive, which will provide the energy effect from the use of multi-motor electric - the drive instead of the single-motor electric drive. In addition, energy losses in the traction asynchronous electric motors included in the single-engine and multi-motor electric drive during acceleration of a full and empty bus to a maximum speed of 12.5 seconds were evaluated. To estimate the losses in the compared electric motors at voltage different from the nominal value, mathematical modeling was used in the MatLab package. It is shown that the use of a multi-motor asynchronous electric drive allows to reduce energy losses in traction asynchronous electric motors when the vehicle is moving at a constant speed and during acceleration with a different number of passengers. Moreover, to obtain the energy effect, the number of engines used in a multi-motor electric drive should vary depending on the speed and acceleration of the bus, as well as on the total load moment of the multi-motor drive.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/12414
ISSN: 2221-3805
Располагается в коллекциях:Електротехнічні та комп'ютерні системи №31(107), 2019

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
etks_2019_31_8.pdf718.73 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.