Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/12414
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorВойтенко, Владимир Андреевич-
dc.contributor.authorВойтенко, Володимир Андрійович-
dc.contributor.authorVoitenko, Volodymyr-
dc.contributor.authorВодичев, Владимир Анатольевич-
dc.contributor.authorВодічев, Володимир Анатолійович-
dc.contributor.authorVodichev, Volodymyr-
dc.contributor.authorКалинин, Александр Георгиевич-
dc.contributor.authorКалінін, Олександр Георгійович-
dc.contributor.authorKalinin, Oleksandr-
dc.date.accessioned2022-02-18T11:50:46Z-
dc.date.available2022-02-18T11:50:46Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationВойтенко В. А. Сравнительный анализ энергетических показателей однодвигательного и многодвигательного асинхронных тяговых электроприводов / В. А. Войтенко, В. А. Водичев, А. Г. Калинин // Електротехнічні та комп’ютерні системи. - 2019. - № 31. - С. 35-50.en
dc.identifier.issn2221-3805-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/12414-
dc.description.abstractЦелью работы является проведение приближѐнного сравнительного анализа энергетических показателей однодвигательного и многодвигательного асинхронных тяговых электроприводов на основании оценки потерь энергии в тяговых асинхронных электродвигателях разной мощности. Показано, что применение многодвигательного асинхронного электропривода позволяет уменьшить потери энергии в тяговых асинхронных электродвигателях в статических и в динамических режимах работы.en
dc.description.abstractМетою роботи є проведення попереднього спрощенного порівняльного аналізу енергетичних показників однодвигунного і багатодвигунного асинхронних тягових електроприводів на підставі оцінки втрат енергії в тягових асинхронних електродвигунах різної потужності. Для регулювання швидкості тягових асинхронних електродвигунів в першій зоні використовувается пропорційний закон частотного керування. Аналіз втрат енергії в тягових асинхронних електродвигунах проводився для трьох значень частоти напруги на обмотці статора 50 Гц, 25 Гц і 12,5 Гц і для трьох значеннь сумарного моменту навантаження, які відповідають руху повного, наполовину повного і порожнього автобуса по горізонтальній дорозі. При визначенні сумарного моменту навантаження враховувався опір коченню автобуса і опір повітря. В результаті проведеного спрощенного аналізу була отримана формула, яка дозволяє на підставі потужності постійних і змінних втрат енергії визначити кількість двигунів малої потужності, що входять до складу багатодвигунного електроприводу, при якому буде забезпечений енергетичний ефект від застосування багатодвигунного електроприводу замість однодвигунного електроприводу. Крім того була проведена оцінка втрат енергії в тягових асинхронних електродвигунах, що входять до складу однодвигунного і багатодвигунного електроприводу при розгоні повного і порожнього автобуса до максимальної швидкості за 12,5 секунд. Для оцінки втрат в порівнюваних електродвигунах при напрузі, відмінній від номінального значення, використовувалося математичне моделювання в пакеті MatLab. Показано, що застосування багатодвигунного асинхронного електроприводу дозволяє зменшити втрати енергії в тягових асинхронних електродвигунах при русі транспортного засобу з постійною швидкістю і при розгоні при різних експлуатаційних умовах. Причому для отримання енергетичного ефекту кількість двигунів, які використовуваються в багатодвигунному електроприводі, має змінюватися в залежності від швидкості і прискорення руху автобуса, а також від сумарного моменту навантаження багатодвигунного електроприводу.en
dc.description.abstractThe aim of the work is to conduct a comparative analysis of single-engine and multi-engine asynchronous traction electric drive based on energy based on the assessment of energy losses in traction asynchronous electric motors of different power using the proportional law of frequency control to control the speed of traction asynchronous electric motors in the first zone. The energy loss analysis in traction asynchronous electric motors was carried out for three values of the voltage frequency on the stator winding 50 Hz, 25 Hz and 12.5 Hz and for three values of the total load moment corresponding to the full, half full and empty bus on the asphalt road. In determining the total load moment, the rolling resistance of the bus and the air resistance were taken into account. As a result of the analysis, a formula was obtained that allows, based on the power of constant and variable losses in compared electric motors corresponding to the nominal load moment, to determine the number of low-power engines that make up the multi-motor drive, which will provide the energy effect from the use of multi-motor electric - the drive instead of the single-motor electric drive. In addition, energy losses in the traction asynchronous electric motors included in the single-engine and multi-motor electric drive during acceleration of a full and empty bus to a maximum speed of 12.5 seconds were evaluated. To estimate the losses in the compared electric motors at voltage different from the nominal value, mathematical modeling was used in the MatLab package. It is shown that the use of a multi-motor asynchronous electric drive allows to reduce energy losses in traction asynchronous electric motors when the vehicle is moving at a constant speed and during acceleration with a different number of passengers. Moreover, to obtain the energy effect, the number of engines used in a multi-motor electric drive should vary depending on the speed and acceleration of the bus, as well as on the total load moment of the multi-motor drive.en
dc.language.isoruen
dc.publisherДержавний університет «Одеська політехніка»en
dc.subjectоднодвигательный электроприводen
dc.subjectмногодвигательный электроприводen
dc.subjectасинхронный электроприводen
dc.subjectмощность потерь энергииen
dc.subjectоднодвигунний електроприводen
dc.subjectбагатодвигунний електроприводen
dc.subjectасинхронний електроприводen
dc.subjectпотужність втрат енергіїen
dc.subjectsingle-engine and multi-engine asynchronous traction electric driveen
dc.subjectenergy effecten
dc.subjectpoweren
dc.subjectenergy losses in steel and copperen
dc.titleСравнительный анализ энергетических показателей однодвигательного и многодвигательного асинхронных тяговых электроприводовen
dc.title.alternativeПорівняльний аналіз енергетичних показників однодвигунного і багатодвигунного асинхронного тяглового електроприводаen
dc.title.alternativeComparative analysis of the energy indicators of single-motor and multiple-motor asynchronous electric driveen
dc.typeArticleen
opu.citation.journalЕлектротехнічні та комп’ютерні системиen
opu.citation.firstpage35en
opu.citation.lastpage50en
opu.citation.issue31en
Располагается в коллекциях:Електротехнічні та комп'ютерні системи №31(107), 2019

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
etks_2019_31_8.pdf718.73 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.