Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/1241
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorYankovoy, O.-
dc.contributor.authorЯнковий, О. Г.-
dc.contributor.authorYashkina, Oksana-
dc.contributor.authorЯшкіна, Оксана Іванівна-
dc.date.accessioned2017-02-27T06:55:58Z-
dc.date.available2017-02-27T06:55:58Z-
dc.date.issued2015-12-
dc.identifier.citationYankovoy, O. G., Yashkina, O. I. (2016). Methods of sales forecasting in a marketing information system of the industrial enterprises. ECONOMICS: time realities, 1 (23), 43–48.en
dc.identifier.citationYankovoy, O. G. Methods of sales forecasting in a marketing information system of the industrial enterprises / O. G. Yankovoy, O. I. Yashkina // ECONOMICS: time realities = ЕКОНОМІКА: реалії часу [Електрон. ресурс]. – Оdesa, 2016. – № 1 (23). – Р. 43–48.en
dc.identifier.issn2226-2172-
dc.identifier.urihttp://economics.opu.ua/files/archive/2016/No1/43.pdf-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/xmlui/handle/123456789/1241-
dc.description.abstractThe paper proposes a scientific and methodical approach for choosing a method of innovative products` sales forecasting depending on the stage of the innovation process. For every stage of the innovation process (basic research, applied research, experimental studies, implementation and diffusion) forecast types of volumes of expenses for innovation and performance indicators of innovation are marked. For each of the stages of the innovation process sources of projections (expert review and sales data) and related methods of forecasting are identified. Special attention is paid to method of forecasting simulation at the stage of diffusion of innovations, which are obtained by the individual forecasts of sales of innovative products..en
dc.description.abstractркетинговій інформаційній системі промислових підприємств. У статті запропоновано науково-методичний підхід вибору методу прогнозування збуту інноваційної продукції в залежності від етапу інноваційного процесу. На кожному етапі інноваційного процесу: фундаментальні дослідження, прикладні дослідження, експериментальні роботи, впровадження та дифузія виділено види прогнозів обсягів витрат на інновації та показників результативності інноваційної діяльності. Для кожного з етапів інноваційного процесу визначені джерела отримання прогнозів (експерти або дані поточного продажу) та пов’язані з ними методи прогнозування. Приділено увагу імітаційним методам прогнозування на етапі дифузії інновацій, за якими отримуються окремі прогнози збуту інноваційної продукції.en
dc.description.abstractркетинговой информационной системе промышленных предприятий. В статье предложен научно-методический подход выбора метода прогнозирования сбыта инновационной продукции в зависимости от этапа инновационного процесса. На каждом этапе инновационного процесса: фундаментальные исследования, прикладные исследования, экспериментальные работы, внедрение и диффузия выделены виды прогнозов объемов затрат на инновации и показателей результативности инновационной деятельности. Для каждого из этапов инновационного процесса определены источники получения прогнозов (эксперты или данные текущих продаж) и связанные с ними методы прогнозирования. Уделено внимание имитационным методом прогнозирования на этапе диффузии инноваций, по которым получаются отдельные прогнозы сбыта инновационной продукции.en
dc.language.isoenen
dc.publisherOdessa National Polytechnic Universityen
dc.subjectinnovative processen
dc.subjectinnovative productsen
dc.subjectsales forecasting methodsen
dc.subjectexpert reviewen
dc.subjectdiffusion of innovationsen
dc.subjectінноваційний процесen
dc.subjectінноваційна продукціяen
dc.subjectметоди прогнозування збутуen
dc.subjectекспертні оцінкиen
dc.subjectдифузія інноваційen
dc.subjectинновационный процессen
dc.subjectинновационная продукцияen
dc.subjectметоды прогнозирования сбытаen
dc.subjectэкспертные оценкиen
dc.subjectдиффузия инновацийen
dc.titleMethods of sales forecasting in a marketing information system of the industrial enterprisesen
dc.title.alternativeМетоди прогнозування збуту в маркетинговій інформаційній системі промислових підприємствen
dc.typeArticleen
opu.kafedraКафедра маркетингуuk
opu.citation.journalЕКОНОМІКА: реалії часуen
opu.citation.firstpage43en
opu.citation.lastpage48en
opu.citation.issue№ 1 (23)en
opu.staff.idyashkina@opu.ua-
Располагается в коллекциях:ЕКОНОМІКА: реалії часу №1(23), 2016
Статті каф. маркетингу
2016, № 1 (23)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
43.pdf402.88 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

Инструменты администратора