Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/12570
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБібік, Дмитро Володимирович-
dc.contributor.authorBibik, Dmytro-
dc.contributor.authorКовалик, Оксана Анатоліївна-
dc.contributor.authorKovalyk, Oksana-
dc.date.accessioned2022-05-17T14:33:36Z-
dc.date.available2022-05-17T14:33:36Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationБібік, Д. В. Організація служби підтримки іноземних партнерів підприємства / Д. В. Бібік ; наук. керівник О. А. Ковалик // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 57-ої конф. молодих дослідників ОП-бакалаврів. - Одеса, 2022. - С. 75-78.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/12570-
dc.description.abstractРобота присвячена розкриттю теми важливості впровадження та організації ефективної та регулярної служби підтримки з іноземними партнерами та клієнтами підприємства на прикладі CRM-системи. Сучасні способи служби підтримки партнерів та клієнтів тепер розглядаються як обличчя компанії, найважливіший компонент продажу, маркетингу та розробки продуктів. Служба підтримки застосовує принципи обслуговування клієнтів для того, щоб надавати їм консультації та допомагати вирішувати проблеми з метою задоволення їх потреб, але, крім того, ще й для виконання функції продажу та підтримання технічної складової.en
dc.description.abstractThe work is devoted to the topic of the importance of implementing and organizing an effective and regular support service with foreign partners and customers of the company on the example of CRM-system. Modern methods of partner and customer support are now seen as the face of the company, the most important component of sales, marketing and product development. The support service applies the principles of customer service to advise and help them solve problems in order to meet their needs, but also to perform the function of sales and maintenance of the technical component.en
dc.language.isouken
dc.publisherОдеса, ОПen
dc.subjectслужба підтримкиen
dc.subjectCRM-системаen
dc.subjectспособи підтримки іноземних клієнтів та партнерівen
dc.subjectsupport serviceen
dc.subjectways to support foreign customers and partnersen
dc.subjectCRM-systemen
dc.titleОрганізація служби підтримки іноземних партнерів підприємстваen
dc.title.alternativeOrganization of foreign partners support service of the enterpriseen
dc.typeConference proceedingsen
opu.kafedraКафедра міжнародного менеджменту та інноваційuk
opu.citation.firstpage75en
opu.citation.lastpage78en
opu.citation.conferenceСучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 57-ої наук. конф. молодих дослідників ОП-магістрантівen
opu.staff.ido.a.kovalik@op.edu.uaen
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій, семінарів каф. ММІ
Тези доповідей 57-ої наукової конференції молодих дослідників ОП-бакалаврів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
75-78-Bibik.docx12.2 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.