Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/12884
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пендига, Віктор Вадимович | - |
dc.contributor.author | Pendyga, Victor | - |
dc.contributor.author | Арсірій, Олена Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Arsirii, Olena | - |
dc.date.accessioned | 2022-07-25T07:25:03Z | - |
dc.date.available | 2022-07-25T07:25:03Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Пендига, В. В. Розробка комп'ютерної гри в жанрі «Roguelike» з генерованим двувимірним гамма лабіринтом / В. В. Пендига, О. О. Арсірій // Modern Information Technology 2022 = Сучасні інформ. технології 2022 : матеріали дванадцятої Міжнарод. наук. конф. студентів та молодих учених, м. Одеса, 19–20 трав. 2022 р. / Держ. ун-т «Одес. політехніка». – Одеса, 2022. – С. 101–103. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/12884 | - |
dc.description.abstract | Проаналізовано функціонал популярних rpg-подібних ігрових додатків та основні способи генерації та проходження лабіринтів. Розроблено алгоритм автоматичної генерації двовимірного гамма-лабіринту та його проходження для комп’ютерної гри в жанрі «Roguelike». Для реалізації комп’ютерної гри використано наступні технології: ігровий движок Unity, мова програмування C#, середовище розробки Visual Studio 2019 Community. | en |
dc.description.abstract | The functionality of popular rpg-like game applications and the main ways of generating and passing mazes are analyzed. An algorithm for automatically generating a two-dimensional gamma maze and passing it for a computer game in the Roguelike genre has been developed. The following technologies were used to implement the computer game: Unity game engine, C # programming language, Visual Studio 2019 Community development environment. | en |
dc.language.iso | uk | en |
dc.publisher | Одеса: ОП | en |
dc.subject | комп’ютерна гра | en |
dc.subject | жанр Roguelike | en |
dc.subject | генерація лабіринтів | en |
dc.subject | computer game | en |
dc.subject | Roguelike genre | en |
dc.subject | maze generation | en |
dc.title | Розробка комп'ютерної гри в жанрі «Roguelike» з генерованим двувимірним гамма лабіринтом | en |
dc.title.alternative | Development of a computer game in the Roguelike genre with generated two-dimensional gamma labyrinth | en |
dc.type | Article | en |
opu.kafedra | Кафедра інформаційних систем | - |
opu.citation.journal | Матеріали дванадцятої міжнародної наукової конференції студентів та молодих учених "Modern Information Technology 2022/Сучасні Інформаційні Технології 2022" | en |
opu.citation.firstpage | 101 | en |
opu.citation.lastpage | 103 | en |
opu.citation.conference | Modern Information Technology 2022/Сучасні Інформаційні Технології 2022 | en |
opu.staff.id | arsiriy@op.edu.ua | - |
opu.conference.dates | 19-20 травня 2022 р. | en |
Располагается в коллекциях: | Матеріали конференцій, семінарів каф. ІС Modern Information Technology – Сучасні Інформаційні Технології 2022 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
101-102.doc | 101.5 kB | Microsoft Word | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.