Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/12993
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Місько, Дмитро Андрійович | - |
dc.contributor.author | Рувінська, Вікторія Михайлівна | - |
dc.contributor.author | Misko, Dmytro | - |
dc.contributor.author | Ruvinskaya, Viktoria M | - |
dc.date.accessioned | 2022-09-23T07:20:49Z | - |
dc.date.available | 2022-09-23T07:20:49Z | - |
dc.date.issued | 2020-12-15 | - |
dc.identifier.citation | Місько Д. А. Ігровий штучний інтелект суперників, що навчається на базі дій гравця, в іграх жанру "Гонки" : кваліфікаційна робота магістра за спеціальністю 121 Інженерія програмного забезпечення / Д. А. Місько ; наук. кер. В. М. Рувінська. - Одеса : ОНПУ, 2020. - 72 с. | en |
dc.identifier.uri | http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/12993 | - |
dc.description.abstract | Робота присвячена розробці гри жанру «Гонки», у якій рівень гри суперників адаптується під рівень гри гравця. Метою дослідження є підвищення зацікавленості гравця в іграх жанру "Гонки" на основі машинного навчання моделей суперників на діях гравця. Як результат розроблено метод адаптації ігрового штучного інтелекту в іграх жанру «Гонки» під рівень гри гравця, а також на цій основі створена програмна система, що являє собою десктопну гру. У роботі використовується мова програмування С++, бібліотека для нейронних мереж MiniDNN, а також графічна бібліотека SFML. | en |
dc.description.abstract | The work is devoted to the development of a game of the genre "Race", in which the level of the opponent's game is adapted to the level of the player's game. The purpose of the study is to increase the player's interest in games of the genre "Race" based on machine learning of rival models on the actions of the player. As a result, a method of adapting the game's artificial intelligence in games of the "Race" genre to the level of the player's game was developed, and on this basis a software system was created, which is a desktop game. The paper uses the C++ programming language, the library for MiniDNN neural networks, as well as the graphic library SFML. | en |
dc.language.iso | uk | en |
dc.publisher | Одеський національний політехнічний університет | en |
dc.subject | гонки | en |
dc.subject | ігровий штучний інтелект | en |
dc.subject | нейронні мережі | en |
dc.subject | racing | en |
dc.subject | game artificial intelligence | en |
dc.subject | neural networks | en |
dc.title | Ігровий штучний інтелект суперників, що навчається на базі дій гравця, в іграх жанру "Гонки" | en |
dc.title.alternative | Game artificial intelligence of opponents trained based on the player's actions in games of the "Race" genre | en |
dc.type | Preprint | en |
opu.staff.id | atroinina@opu.ua | en |
Располагается в коллекциях: | Роботи бакалаврів та магістрів каф. ІПЗ |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Мисько.docx | Місько Д. А. Ігровий штучний інтелект суперників, що навчається на базі дій гравця, в іграх жанру "Гонки" : кваліфікаційна робота магістра за спеціальністю 121 Інженерія програмного забезпечення / Д. А. Місько, наук. кер. В. М. Рувінська. - Одеса: Одеський національний політехнічний університет, 2020. - 72 с. | 2.46 MB | Microsoft Word XML | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.