Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/13376
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСоколовська, Зоя Миколаївна-
dc.contributor.authorSokolovska, Zoia-
dc.date.accessioned2023-03-29T14:24:20Z-
dc.date.available2023-03-29T14:24:20Z-
dc.date.issued2022-12-01-
dc.identifier.citationСоколовська, З. М. Імітаційні технології експериментальної економіки / З. М. Соколовська // Економ. журн. Одес. політехн. ун-ту = Economic journal Odesa polytechnic university. – 2022. – № 4 (22). – С. 21–32.uk
dc.identifier.issn2521-6384-
dc.identifier.issn2521-103X-
dc.identifier.uri10.15276/EJ.03.2022.3-
dc.identifier.uri10.5281/zenodo.7675769-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/13376-
dc.description.abstractThe article presents simulation technologies as an instrumental base for research in experimental economics. The main goals and objectives of modern experimental economics are considered. Attention focused on the study of markets and market structures, as one of the relevant areas of experimentation. A generalized overview of classic simulation models of the market is given. A competitive market model presented on the example of two product variants developed using system-dynamic and agent simulation paradigms on the AnyLogic system software platform. On the basis of the model, a study of user behavior in the market of household electrical products was conducted. The obtained results are illustrated by fragments of model simulation experiments.en
dc.description.abstractУ статті представлені імітаційні технології, як інструментальна база досліджень з експериментальної економіки. Розглянуто основні цілі та задачі сучасної експериментальної економіки. Акцентується увага на дослідженні ринків та ринкових структур, як одному з актуальних напрямків проведення експериментів. Наведено узагальнений огляд класичних імітаційних моделей ринку. Представлено модель конкурентного ринку на прикладі двох продуктового варіанту, розроблену з використанням системно-динамічної та агентної парадигм імітації на програмній платформі системи AnyLogic. На базі моделі проводилося дослідження поведінки користувачів на ринку електротехнічної продукції побутового призначення. Отримані результати ілюструються фрагментами модельних імітаційних експериментів.en
dc.language.isouken
dc.publisherНаціональний університет "Одеська політехніка"en
dc.subjectexperimental economics,en
dc.subjectsimulation modelen
dc.subjectmarket modelen
dc.subjectsystem dynamicsen
dc.subjectagent approachen
dc.subjectsimulation experimenten
dc.subjectекспериментальна економікаen
dc.subjectімітаційні модельen
dc.subjectмодель ринкуen
dc.subjectсистемна динаміка,en
dc.subjectагентний підхідen
dc.subjectімітаційний експериментen
dc.titleІмітаційні технології експериментальної економікиen
dc.title.alternativeSimulation technologies of experimental economics.en
dc.typeArticleen
opu.kafedraКафедра економічної кібернетики та інформаційних технологійuk
opu.citation.journalEconomic journal Odessa polytechnic universityen
opu.citation.firstpage21en
opu.citation.lastpage32en
opu.citation.issue№4(22)en
opu.staff.idszn@op.edu.ua-
Располагается в коллекциях:Економічний журнал, № 4 (22), 2022

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
21.pdf962.95 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.