Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/13505
Название: Digital-маркетинг в сучасному бізнес-середовищі
Авторы: Забарна, Елеонора Миколаївна
Zabarna, Eleonora
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Забарна, Е. М. Digital-маркетинг в сучасному бізнес-середовищі / Е. М. Забарна // Інтегровані технології упр. : матеріали II семінару, м. Одеса, 24–25 січ. 2023 р. / Нац. ун-т «Одес. політехніка». – Одеса, 2023. – С. 3–4.
Краткий осмотр (реферат): Потужний розвиток інформаційних технологій, їх проникнення в усі сфе-ри сучасного життя з початком третього тисячоліття сприяло активізації розви-тку цифрового простору. Нового поштовху цифровізація отримала за часів COVID-2019 та пов’язаною з цим вимогою «дистанційного способу життя». Ці-лком логічно, що такі зміни торкнулися і підприємницького середовища. Од-ним із новаторських рішень в умовах цифровізації стало формування та розви-ток digital-маркетингу. Цифровий маркетинг або Digital marketing – це марке-тинг, який дозволяє вести бізнес, працювати з клієнтами та комунікувати з біз-нес-партнерами за допомогою цифрових технологій інформації та комунікації та електронних гаджетів. Тобто, це маркетинг у рамках сучасних цифрових технологій.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/13505
Располагается в коллекциях:МАТЕРІАЛИ IІ СЕМІНАРУ "ІНТЕГРОВАНІ ТЕХНОЛОГІЇ УПРАВЛІННЯ"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
3-4.docx35.21 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.