Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/13549
Название: Вплив маркетингових комунікацій на поведінку споживача у віртуальному просторі
Авторы: Щьокіна, Євгенія Юріївна
Shchokina, Evgeniia
Дата публикации: 2023
Издательство: Національний університет "Одеська політехніка"
Библиографическое описание: Щьокіна, Є. Ю. Вплив маркетингових комунікацій на поведінку споживача у віртуальному просторі / Є. Ю. Щьокіна // Інтегровані технології упр. : матеріали II семінару, м. Одеса, 24–25 січ. 2023 р. / Нац. ун-т «Одес. політехніка». – Одеса, 2023. – С. 36–37.
Краткий осмотр (реферат): У сучасних умовах розвитку інформаційного суспільства відбувається повсюдне поширення інформаційних технологій, підвищується залучення лю-дей до мережі Інтернет, змінюються моделі поведінки під впливом електронно-го середовища, що тягне за собою зміни у процесах комунікації між спожива-чем та організацією, вимог до комунікаційного процесу та отримання інформа-ції.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/13549
Располагается в коллекциях:МАТЕРІАЛИ IІ СЕМІНАРУ "ІНТЕГРОВАНІ ТЕХНОЛОГІЇ УПРАВЛІННЯ"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
36-37.docx36.25 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.