Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/13549
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЩьокіна, Євгенія Юріївна-
dc.contributor.authorShchokina, Evgeniia-
dc.date.accessioned2023-05-19T08:33:29Z-
dc.date.available2023-05-19T08:33:29Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЩьокіна, Є. Ю. Вплив маркетингових комунікацій на поведінку споживача у віртуальному просторі / Є. Ю. Щьокіна // Інтегровані технології упр. : матеріали II семінару, м. Одеса, 24–25 січ. 2023 р. / Нац. ун-т «Одес. політехніка». – Одеса, 2023. – С. 36–37.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/13549-
dc.description.abstractУ сучасних умовах розвитку інформаційного суспільства відбувається повсюдне поширення інформаційних технологій, підвищується залучення лю-дей до мережі Інтернет, змінюються моделі поведінки під впливом електронно-го середовища, що тягне за собою зміни у процесах комунікації між спожива-чем та організацією, вимог до комунікаційного процесу та отримання інформа-ції.en
dc.language.isouken
dc.publisherНаціональний університет "Одеська політехніка"en
dc.titleВплив маркетингових комунікацій на поведінку споживача у віртуальному просторіen
dc.typePreprinten
opu.citation.firstpage36en
opu.citation.lastpage37en
opu.citation.conferenceІнтегровані технології управління. Матеріали 2-го семінару.en
opu.staff.ide.u.shchokina@op.edu.uaen
Располагается в коллекциях:МАТЕРІАЛИ IІ СЕМІНАРУ "ІНТЕГРОВАНІ ТЕХНОЛОГІЇ УПРАВЛІННЯ"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
36-37.docx36.25 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.