Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/13586
Название: Інструменти digital-маркетингу у комплексному просуванні
Другие названия: Digital marketing tools in comprehensive promotion
Авторы: Продіус, Оксана Іванівна
Prodius, Oksana
Донецкова, Валерія Андріївна
Donetskova, Valeriia
Ключевые слова: цифрова реклама
digital-маркетинг
інструменти digital-маркетингу
тренди digital-маркетингу
антитренди digital-маркетингу
комплексне просування бізнесу
інтернет-маркетинг
digital advertising
digital marketing
digital marketing tools
digital marketing trends
digital marketing anti-trends
integrated business promotion
internet marketing
Дата публикации: 2022
Издательство: Державний університет "Одеська політехніка"
Библиографическое описание: Продіус, О. І. Інструменти digital-маркетингу у комплексному просуванні / О. І. Продіус, В. А. Донецкова // Економ. журн. Одес. політехн. ун-ту = Economic journal Odesa polytechnic university. – 2022. – № 1 (19). – С. 56–-63.
Краткий осмотр (реферат): В статті докладно розглядаються найважливіші аспекти digital-маркетингу, його сутності та специфічних рис. Теоретичний аналіз присвячений проблемам використання інструментарію цифрового (digital) маркетингу у комплексному просуванні як стратегії підвищення ефективності та конкурентоспроможності бізнесу. Відзначено, що в літературі відсутній єдиний підхід до чіткого визначення даного поняття, тому розглянуті підходи до розуміння суміжних понять. Досліджені особливості застосування окремих сучасних інструментів digital-маркетингу. Крім того, у статті наводиться аналіз основних тенденцій розвитку цифрового маркетингу в Україні і робляться висновки про перспективи використання різних digital-інструментів на українському ринку у 2022 році.
This article discusses in detail the most important aspects of digital marketing, its essence and specific features. Theoretical analysis is devoted to the problems of using digital marketing tools in complex promotion as a strategy for increasing the efficiency and competitiveness of a business. It is noted that in the literature there is no single approach to a clear definition of this concept, therefore, approaches to understanding related concepts are considered. The features of the introduction of individual modern digital marketing tools have been studied. In addition, the article analyzes the main trends in the development of digital marketing in Ukraine and draws a conclusion about the prospects for using various digital tools in the Ukrainian market in 2022.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/13586
ISSN: 2521-6384
Располагается в коллекциях:Економічний журнал, № 1 (19), 2022

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
56.pdf424.19 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.