Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/13824
Название: | Marketing assessment of tourism services competitiveness |
Другие названия: | Маркетингова оцінка конкурентоспроможності туристичних послуг. |
Авторы: | Zakharchenko, Vitalii Захарченко, Віталiй Iванович Kovtunenko, Dmytro Ковтуненко, Дмитро Юрійович Chichkan, Oleksandra Чічкан, Олександра Сергіївна |
Ключевые слова: | enterprise tourism competitiveness service criterion expert factor consumer підприємство туризм послуга конкурентоспроможність оцінка критерії експерт фактор споживач evaluation |
Дата публикации: | 15-Янв-2018 |
Издательство: | Одеський національний політехнічний університет |
Библиографическое описание: | Zakharchenko, V. I., Kovtunenko, D. Yu., Chichkan, A. S. (2018). Marketing assessment of tourism services competitiveness. Economic journal Odesa polytechnic university, N 2 (4), p. 60–67. Zakharchenko, V. I. Marketing assessment of tourism services competitiveness / V. I. Zakharchenko, D. Yu. Kovtunenko, O. S. Chichkan // Economic journal Odesa polytechnic university = Економ. журн. Одес. політехн. ун-ту. – 2018. – N 2 (4). – P. 60–67. |
Краткий осмотр (реферат): | The article proposes a methodology for marketing assessment of the competitiveness of tourism tourism services. This
methodology is based on the use of expert survey methods and weighting factors. An important criterion for this method of
evaluation is that it is aimed at collecting and analyzing consumer criteria. Having considered these criteria and wishes of the
clients it is possible to achieve the increase of competitiveness of the services of the enterprise of tourism and to improve its
position in this market.
The chosen method involves five stages, each containing a set of procedures aimed at determining the criteria by which it is
possible to raise the competitiveness of not only services but also of enterprises as a whole. Taking into account the point of view
of consumers and the quality of marketing activities of a tourist enterprise, there are great opportunities for development. В статті запропоновано методику маркетингової оцінки конкурентоспроможності послуг підприємства туризму. Ця методика базується на використанні методів експертного опитування і вагових коефіцієнтів. Важливим критерієм цієї методики оцінки є те, що вона направлена на збір та аналіз критеріїв споживачів. Розглянувши ці критерії та побажання клієнтів, можливо досягти підвищення конкурентоспроможності послуг підприємства туризму та покращити свої позиції на цьому ринку. Обрана методика включає п’ять етапів, кожен з яких містить в собі комплекс процедур, що направлені на визначення критеріїв, за якими можливо підняти конкурентоспроможність не тільки послуг, а й підприємств в цілому. Враховуючи точку зору споживачів і якість маркетингової діяльності туристичного підприємства, є великі можливості для розвитку. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | 10.5281/zenodo.1322950 http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/13824 |
ISSN: | 2521-6384 (Online) 2521-103X (Print) |
Располагается в коллекциях: | Економічний журнал, № 2 (4), 2018 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
60.pdf | 420.15 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.