Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/13971
Название: Брендинг як основний інструмент маркетингу
Другие названия: Branding as the main marketing tool
Авторы: Климова, Єлизавета Ігорівна
Klymova, Yelyzaveta
Кірносова, Марина Василівна
Kirnosova, Marina
Ключевые слова: брендинг
бренд
емоції
асоціації
маркетинг
конкуренти
branding
brand
emotions
associations
marketing
competitors
Дата публикации: 2023
Издательство: Національний університет "Одеська політехніка"
Библиографическое описание: Климова, Є. І. Брендинг як основний інструмент маркетингу / Є. І. Климова ; наук. керівник М. В. Кірносова // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 58-ої конф. молодих дослідників. - Одеса, 2023. - С. 317-318.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто складові та переваги брендингу як одного з найважливіших інструментів маркетингу. Актуальність брендингу в сучасному світі надзвичайно важлива і постійно зростає, оскільки останній допомагає створити емоційний зв'язок зі споживачами та сприяє залученню нових клієнтів. Він дозволяє створити позитивне враження, підвищити довіру та виокремитися з-поміж конкурентів, створюючи унікальну ідентичність.
The components and advantages of branding as one of the most important marketing tools are considered. The relevance of branding in today's world is extremely important and constantly growing, as the latter helps to create an emotional connection with consumers and helps attract new customers. It allows you to create a positive impression, increase trust and stand out from the competition, creating a unique identity.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/13971
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 58-ої наукової конференції молодих дослідників ОП-бакалаврів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
317-318-Klymova.doc41 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.