Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/13973
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorОдинець, Катерина Олександрівна-
dc.contributor.authorOdynets, Kateryna-
dc.contributor.authorКірносова, Марина Василівна-
dc.contributor.authorKirnosova, Maryna-
dc.date.accessioned2023-07-15T12:44:56Z-
dc.date.available2023-07-15T12:44:56Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationОдинець, К. О. Значення паблікрилейшнз у брендингу / К. О. Одинець ; наук. керівник М. В. Кірносова // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 58-ої конф. молодих дослідників. - Одеса, 2023. - С. 322-324.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/13973-
dc.description.abstractУ сучасному бізнесі паблікрилейшнз є важливим елементом в брендингу компанії. Він дозволяє створити позитивний імідж компанії, залучити увагу до її продуктів та послуг, зберегти довіру клієнтів, управляти кризовими ситуаціями, підтримувати розвиток іміджу та створити бренд-лідера в своїй галузі. Успішні бренди розуміють значення паблікрилейшнз і інвестують у цей напрямок, розробляючи ефективні стратегії комунікації та співпрацюючи зі спеціалістами у цій галузі.en
dc.description.abstractІn modern business, public relations is an important element in company branding. It allows you to create a positive image of the company, attract attention to its products and services, maintain customer trust, manage crisis situations, support image development and create a brand leader in your field. Successful brands understand the importance of public relations and invest in this direction, developing effective communication strategies and collaborating with specialists in this field.en
dc.language.isouken
dc.publisherНаціональний університет "Одеська політехніка"en
dc.subjectпаблікрилейшнзen
dc.subjectбрендингen
dc.subjectімідж компаніїen
dc.subjectстратегія комунікаціїen
dc.subjectгромадськістьen
dc.subjectдовіра клієнтівen
dc.subjectспівпрацяen
dc.subjectpublicrelationsen
dc.subjectbrandingen
dc.subjectcompanyimageen
dc.subjectcommunication strategyen
dc.subjectpublicen
dc.subjectcustomertrusten
dc.subjectcooperationen
dc.titleЗначення паблікрилейшнз у брендингуen
dc.title.alternativeSignificance of publicrelations in brandingen
dc.typeConference proceedingsen
opu.citation.firstpage322en
opu.citation.lastpage324en
opu.citation.conferenceТези доповідей 58-ої наукової конференції молодих дослідників ОП-бакалаврів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»en
opu.conference.dates10-17 травня 2023 р.en
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 58-ої наукової конференції молодих дослідників ОП-бакалаврів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
322-324-Odynets.doc44 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.