Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/13974
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПотапова, Анастасія Вікторівна-
dc.contributor.authorPotapova, Anastasiia-
dc.contributor.authorКірносова, Марина Василівна-
dc.contributor.authorKirnosova, Maryna-
dc.date.accessioned2023-07-15T15:46:11Z-
dc.date.available2023-07-15T15:46:11Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПотапова, А. В. Вплив залучення амбасадорів на імідж бренду / А. В. Потапова ; наук. керівник М. В. Кірносова // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 58-ої конф. молодих дослідників. - Одеса, 2023. - С. 325-327.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/13974-
dc.description.abstractРоль залучення амбасадорів є дуже важливою для формування іміджу бренду. Їх значення у діяльності бренду є суттєвим для маркетингу компанії, так як вони сприяють побудові позитивної або негативної репутації бренду. Існує багато причин, чому залучення амбасадорів є ефективним маркетинговим інструментом, оскільки вони можуть впливати на усвідомлення споживачів про товар чи послугу, що особливо важливо в сучасному світі, коли споживачі стають більш свідомими і критичними.en
dc.description.abstractThe role of engaging ambassadors is very important for the formation of the brand image. Their importance in brand activity is essential for company marketing, as they contribute to building a positive or negative brand reputation. There are many reasons why engaging ambassadors is an effective marketing tool, as they can influence consumer awareness of a product or service, which is especially important in today's world when consumers are becoming more conscious and critical.en
dc.language.isouken
dc.publisherНаціональний університет "Одеська політехніка"en
dc.subjectамбасадориen
dc.subjectамбасадор брендуen
dc.subjectімідж брендуen
dc.subjectбрендen
dc.subjectрепутаціяen
dc.subjectambassadorsen
dc.subjectbrand ambassadoren
dc.subjectbrand imageen
dc.subjectbranden
dc.subjectreputationen
dc.titleВплив залучення амбасадорів на імідж брендуen
dc.title.alternativeThe impact of engaging ambassadors on brand imageen
dc.typeConference proceedingsen
opu.citation.firstpage325en
opu.citation.lastpage327en
opu.citation.conferenceТези доповідей 58-ої наукової конференції молодих дослідників ОП-бакалаврів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»en
opu.conference.dates10-17 травня 2023 р.en
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 58-ої наукової конференції молодих дослідників ОП-бакалаврів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
325-327-Potapova.doc40.5 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.