Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/13976
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПрисяжнікова, Катерина Сергіївна-
dc.contributor.authorPrysiazhnikova, Kateryna-
dc.contributor.authorКірносова, Марина Василівна-
dc.contributor.authorKirnosova, Maryna-
dc.date.accessioned2023-07-17T07:21:33Z-
dc.date.available2023-07-17T07:21:33Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПрисяжнікова, К. С. Формування лояльності споживачів до бренду / К. С. Присяжнікова ; наук. керівник М. В. Кірносова // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 58-ої конф. молодих дослідників. - Одеса, 2023. - С. 328-331.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/13976-
dc.description.abstractЛояльність споживачів є важливим фактором для успішного бренду. Для формування лояльності необхідно мати чітку стратегію позиціонування бренду, яка підкреслює його унікальність та відповідає потребам цільової аудиторії. Крім того, необхідно надавати споживачам позитивний досвід взаємодії з брендом, який формує позитивне сприйняття бренду. Ключовими елементами формування лояльності є надання якісних продуктів та послуг, які відповідають потребам та очікуванням споживачів.en
dc.description.abstractCustomer loyalty is an important factor for a successful brand. To build loyalty, it is necessary to have a clear brand positioning strategy that emphasizes its uniqueness and meets the needs of the target audience. In addition, it is necessary to provide consumers with a positive experience of interaction with the brand, which forms a positive perception of the brand. The key elements of building loyalty are the provision of quality products and services that meet the needs and expectations of consumers.en
dc.language.isouken
dc.publisherНаціональний університет "Одеська політехніка"en
dc.subjectформування лояльностіen
dc.subjectспоживачіen
dc.subjectбрендen
dc.subjectмаркетингова стратегіяen
dc.subjectпозиціонуванняen
dc.subjectвзаємодіяen
dc.subjectformation of loyaltyen
dc.subjectsupporten
dc.subjectbranden
dc.subjectmarketing strategyen
dc.subjectpositioningen
dc.subjectinteractionen
dc.titleФормування лояльності споживачів до брендуen
dc.title.alternativeFormation of consumer loyalty to the branden
dc.typeConference proceedingsen
opu.citation.firstpage228en
opu.citation.lastpage331en
opu.citation.conferenceТези доповідей 58-ої наукової конференції молодих дослідників ОП-бакалаврів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»en
opu.conference.dates10-17 травня 2023 р.en
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 58-ої наукової конференції молодих дослідників ОП-бакалаврів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
328-331-Prysiazhnikova.doc49.5 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.