Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14021
Название: | E-marketing tools in shaping operation strategy for trade enterprises |
Другие названия: | Iнструментарій інтернет-маркетингу в формуванні стратегії функціонування торгівельних підприємств |
Авторы: | Sokolovska, Zoia Соколовська, Зоя Миколаївна Yatsenko, Nataliia Яценко, Наталія Володимирівна Fedorova, Maryna Федорова, Марина Михайлівна |
Ключевые слова: | trading company operation strategy internet marketing e-marketing simulation model simulation experiment AnyLogic system торгівельне підприємство стратегія функціонування інтернет-маркетинг імітаційна модель імітаційний експеримент система AnyLogic |
Дата публикации: | 11-Ноя-2018 |
Издательство: | Одеський національний політехнічний університет |
Библиографическое описание: | Sokolovska, Z. M., Yatsenko, N. V., Fedorova, M. M. (2018). E-marketing tools in shaping operation strategy for trade enterprises. Economic journal Odesa polytechnic university, N 4 (6), p. 70–79. Sokolovska, Z. M. E-marketing tools in shaping operation strategy for trade enterprises / Z. M. Sokolovska, N. V. Yatsenko, M. M. Fedorova // Economic journal Odesa polytechnic university = Економ. журн. Одес. політехн. ун-ту. – 2018. – N 4 (6). – P. 70–79. |
Краткий осмотр (реферат): | The article is devoted to consideration of the tool base for the development of marketing strategies for trading enterprises and the
demonstration of the impact of specific industrial applications. The simulation model of activity of a typical trading company is
presented, using the system-dynamic and agent methodology. The software platform for the implementation of simulation
experiments - the system of multilevel imitative modeling AnyLogic. The model is designed to study the dynamics of customers`
flow of the company; demand formation processes and supply adjustments depending on stockpile management policies;
evaluation of the impact of advertising effectiveness on the final performance indicators. A trading website for the research
industry is proposed and created. Стаття присвячена розгляду інструментальної бази розробки маркетингових стратегій торгівельних підприємств та демонстрації дії конкретних промислових додатків. Представлена імітаційна модель діяльності типового торгівельного підприємства, розроблена з використанням системно-динамічної та агентної методології. Програмна платформа реалізації імітаційних експериментів − система багатопідходного імітаційного моделювання AnyLogic. Модель призначена для дослідження динаміки потоків клієнтів підприємства; процесів формування попиту та корегування пропозиції в залежності від політики управління запасами; оцінювання впливу ефективності реклами на кінцеві показники функціонування. Запропонований торговий веб-сайт, створений для досліджуваного підприємства галузі. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | 10.5281/zenodo.2579000 http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14021 |
ISSN: | 2521-6384 (Online) 2521-103X (Print) |
Располагается в коллекциях: | Економічний журнал, № 3 (9), 2019 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
70.pdf | 1.03 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.