Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14021
Название: E-marketing tools in shaping operation strategy for trade enterprises
Другие названия: Iнструментарій інтернет-маркетингу в формуванні стратегії функціонування торгівельних підприємств
Авторы: Sokolovska, Zoia
Соколовська, Зоя Миколаївна
Yatsenko, Nataliia
Яценко, Наталія Володимирівна
Fedorova, Maryna
Федорова, Марина Михайлівна
Ключевые слова: trading company
operation strategy
internet marketing
e-marketing
simulation model
simulation experiment
AnyLogic system
торгівельне підприємство
стратегія функціонування
інтернет-маркетинг
імітаційна модель
імітаційний експеримент
система AnyLogic
Дата публикации: 11-Ноя-2018
Издательство: Одеський національний політехнічний університет
Библиографическое описание: Sokolovska, Z. M., Yatsenko, N. V., Fedorova, M. M. (2018). E-marketing tools in shaping operation strategy for trade enterprises. Economic journal Odesa polytechnic university, N 4 (6), p. 70–79.
Sokolovska, Z. M. E-marketing tools in shaping operation strategy for trade enterprises / Z. M. Sokolovska, N. V. Yatsenko, M. M. Fedorova // Economic journal Odesa polytechnic university = Економ. журн. Одес. політехн. ун-ту. – 2018. – N 4 (6). – P. 70–79.
Краткий осмотр (реферат): The article is devoted to consideration of the tool base for the development of marketing strategies for trading enterprises and the demonstration of the impact of specific industrial applications. The simulation model of activity of a typical trading company is presented, using the system-dynamic and agent methodology. The software platform for the implementation of simulation experiments - the system of multilevel imitative modeling AnyLogic. The model is designed to study the dynamics of customers` flow of the company; demand formation processes and supply adjustments depending on stockpile management policies; evaluation of the impact of advertising effectiveness on the final performance indicators. A trading website for the research industry is proposed and created.
Стаття присвячена розгляду інструментальної бази розробки маркетингових стратегій торгівельних підприємств та демонстрації дії конкретних промислових додатків. Представлена імітаційна модель діяльності типового торгівельного підприємства, розроблена з використанням системно-динамічної та агентної методології. Програмна платформа реалізації імітаційних експериментів − система багатопідходного імітаційного моделювання AnyLogic. Модель призначена для дослідження динаміки потоків клієнтів підприємства; процесів формування попиту та корегування пропозиції в залежності від політики управління запасами; оцінювання впливу ефективності реклами на кінцеві показники функціонування. Запропонований торговий веб-сайт, створений для досліджуваного підприємства галузі.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): 10.5281/zenodo.2579000
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14021
ISSN: 2521-6384 (Online)
2521-103X (Print)
Располагается в коллекциях:Економічний журнал, № 3 (9), 2019

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
70.pdf1.03 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.