Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14021
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorSokolovska, Zoia-
dc.contributor.authorСоколовська, Зоя Миколаївна-
dc.contributor.authorYatsenko, Nataliia-
dc.contributor.authorЯценко, Наталія Володимирівна-
dc.contributor.authorFedorova, Maryna-
dc.contributor.authorФедорова, Марина Михайлівна-
dc.date.accessioned2023-08-10T09:52:52Z-
dc.date.available2023-08-10T09:52:52Z-
dc.date.issued2018-11-11-
dc.identifier.citationSokolovska, Z. M., Yatsenko, N. V., Fedorova, M. M. (2018). E-marketing tools in shaping operation strategy for trade enterprises. Economic journal Odesa polytechnic university, N 4 (6), p. 70–79.en
dc.identifier.citationSokolovska, Z. M. E-marketing tools in shaping operation strategy for trade enterprises / Z. M. Sokolovska, N. V. Yatsenko, M. M. Fedorova // Economic journal Odesa polytechnic university = Економ. журн. Одес. політехн. ун-ту. – 2018. – N 4 (6). – P. 70–79.en
dc.identifier.issn2521-6384 (Online)-
dc.identifier.issn2521-103X (Print)-
dc.identifier.uri10.5281/zenodo.2579000-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14021-
dc.description.abstractThe article is devoted to consideration of the tool base for the development of marketing strategies for trading enterprises and the demonstration of the impact of specific industrial applications. The simulation model of activity of a typical trading company is presented, using the system-dynamic and agent methodology. The software platform for the implementation of simulation experiments - the system of multilevel imitative modeling AnyLogic. The model is designed to study the dynamics of customers` flow of the company; demand formation processes and supply adjustments depending on stockpile management policies; evaluation of the impact of advertising effectiveness on the final performance indicators. A trading website for the research industry is proposed and created.en
dc.description.abstractСтаття присвячена розгляду інструментальної бази розробки маркетингових стратегій торгівельних підприємств та демонстрації дії конкретних промислових додатків. Представлена імітаційна модель діяльності типового торгівельного підприємства, розроблена з використанням системно-динамічної та агентної методології. Програмна платформа реалізації імітаційних експериментів − система багатопідходного імітаційного моделювання AnyLogic. Модель призначена для дослідження динаміки потоків клієнтів підприємства; процесів формування попиту та корегування пропозиції в залежності від політики управління запасами; оцінювання впливу ефективності реклами на кінцеві показники функціонування. Запропонований торговий веб-сайт, створений для досліджуваного підприємства галузі.en
dc.language.isoenen
dc.publisherОдеський національний політехнічний університетen
dc.subjecttrading companyen
dc.subjectoperation strategyen
dc.subjectinternet marketingen
dc.subjecte-marketingen
dc.subjectsimulation modelen
dc.subjectsimulation experimenten
dc.subjectAnyLogic systemen
dc.subjectторгівельне підприємствоen
dc.subjectстратегія функціонуванняen
dc.subjectінтернет-маркетингen
dc.subjectімітаційна модельen
dc.subjectімітаційний експериментen
dc.subjectсистема AnyLogicen
dc.titleE-marketing tools in shaping operation strategy for trade enterprisesen
dc.title.alternativeIнструментарій інтернет-маркетингу в формуванні стратегії функціонування торгівельних підприємствen
dc.typeArticleen
opu.citation.journalEconomic journal Odessa polytechnic universityen
opu.citation.firstpage70en
opu.citation.lastpage79en
opu.citation.issueN4(6), 2018en
Располагается в коллекциях:Економічний журнал, № 3 (9), 2019

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
70.pdf1.03 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.