Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/1407
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБіляченко, О. Л.-
dc.contributor.authorBiliachenko, O.-
dc.date.accessioned2017-03-01T20:40:31Z-
dc.date.available2017-03-01T20:40:31Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationБіляченко, О. Л. До питання облікового забезпечення проведення рекламної кампанії для створення бренду / О. Л. Біляченко // ЕКОНОМІКА: реалії часу = ECONOMICS: time realities [Електрон. ресурс]. – Одеса, 2015. – № 2 (18). – С. 127–134.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/xmlui/handle/123456789/1407-
dc.language.isouk-
dc.titleДо питання облікового забезпечення проведення рекламної кампанії для створення бренду-
dc.title.alternativeTo the issue of accounting for advertising campaign to create brand-
dc.typeArticle-
opu.citation.journalЕКОНОМІКА: реалії часу-
opu.citation.firstpage127-
opu.citation.lastpage134-
opu.citation.issue№2(18)-
Располагается в коллекциях:ЕКОНОМІКА: реалії часу №2(18), 2015

Файлы этого ресурса:
Файл РазмерФормат 
127-134.pdf327.67 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

Инструменты администратора