Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14145
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorДавидова, Ганна Віталіївна-
dc.date.accessioned2023-11-12T19:51:10Z-
dc.date.available2023-11-12T19:51:10Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationДавидова Г.В. Методичні рекомендації та завдання до виконання реферативної роботи з дисципліни «Історія маркетингової думки» для здобувачів спеціальності 075 – «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти всіх форм навчання / Уклад.: Давидова Г.В. - Одеса: Національний університет «Одеська політехніка», 2023. – 10 с.en
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14145-
dc.description.abstractНавчальний курс «Історія маркетингової думки» є вибірковою професійно-орієнтованою дисципліною, передбаченою планом підготовки бакалаврів за спеціальністю 075 «Маркетинг». Навчальним планом передбачено виконання здобувачами РР. Значення РР полягає у тому, що в процесі її виконання здобувачі досконало вивчають різноманітну літературу з проблематики історії маркетингової думки, історії виникнення маркетингу та його еволюції, погляди вчених, практичний досвід. Здобувачі виконуючи реферат отримують навички самостійного підбору необхідного конкретного матеріалу, вміння його аналізувати, навчаються логічне та чітко викладати свої думки. Все це допомагає здобувачам не тільки розширити та поглибити знання з дисципліни, але й надає їм навички наукового дослідження та самостійного письмового викладання найбільш важливих проблем історії маркетингової думки. Методичні вказівки враховують державні стандарти, що містяться в освітньо-кваліфікаційних характеристиках і освітньо-професійних програмах підготовки фахівців. Дані методичні вказівки мають за мету допомогти здобувачам зв’язувати питання щодо сутності та правил виконання РР з дисципліни «Історія маркетингової думки».en
dc.language.isouken
dc.publisherНаціональний університет "Одеська політехніка"en
dc.titleМетодичні рекомендації та завдання до виконання реферативної роботи з дисципліни "Історія маркетингової думки"для здобувачів спеціальності 075 – «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти всіх форм навчання ІІ курсу ІІІ семеструen
dc.typeOtheren
opu.staff.ida.v.davudova@op.edu.uaen
Располагается в коллекциях:Підручники, навчальні посібники каф. маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2023_МВ_РР_Історія маркетингової думки.doc170 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.