Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14199
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Горчинський, Олексій Олександрович | - |
dc.contributor.author | Horchynskyi, Oleksii | - |
dc.contributor.author | Арсірій, Олена Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Arsirii, Olena | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-12T13:32:43Z | - |
dc.date.available | 2023-12-12T13:32:43Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Горчинський, О. О. Алгоритм А* для пошуку найкоротшого шляху між точками на мапі платформерної гри / О. О. Горчинський, О. О. Арсірій // Modern Information Technology 2023 = Сучасні інформ. технології 2023 : матеріали тринадцятої Міжнарод. наук. конф. студентів та молодих учених, м. Одеса, 18–19 трав. 2023 р. / Нац. ун-т «Одес. політехніка». – Одеса, 2023. – С. 175–177. | en |
dc.identifier.uri | http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14199 | - |
dc.description.abstract | Показано, що при розробці платформної гри часто доводиться вирішувати задачу пошуку найкоротшого шляху між двома точками на мапі. Запропоновано вирішення цієї задачі з використанням алгоритму A*, який реалізовано за допомогою бібліотеки Pygame. Наведено особливості A* в порівнянні з алгоритмом Дейкстри, а також показані результати застосування А* в платформерній грі. | en |
dc.description.abstract | It is known that development of a platformer game often faces the problem of finding the shortest path between two points on the map. The solution to this problem is proposed using the A* algorithm implemented using the Pygamelibrary. The features of A* are presented in comparison with Dijkstra algorithm, and the effectiveness of using A* in a platformer game is also shown. | en |
dc.language.iso | uk | en |
dc.publisher | Одеса: ОП | en |
dc.title | Алгоритм А* для пошуку найкоротшого шляху між точками на мапі платформерної гри | en |
dc.title.alternative | Finding the shortest path between points on a platformer game map using the A* algorithm | en |
dc.type | Article | en |
opu.citation.firstpage | 175 | en |
opu.citation.lastpage | 177 | en |
opu.citation.conference | «Сучасні інформаційні технології – 2023» = «Modern Information Technology – 2023» | en |
opu.conference.dates | 18–19 трав. 2023 р. | en |
Располагается в коллекциях: | «Сучасні інформаційні технології – 2023» = «Modern Information Technology – 2023» |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
MIT2023-Горчинський.pdf | 532.43 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.