Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14459
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorОнищук, Олександра Олександрівна-
dc.contributor.authorOnyshchuk, Oleksandra Oleksandrivna-
dc.contributor.authorПродіус, Оксана Іванівна-
dc.contributor.authorProdius, Oksana Ivanivna-
dc.date.accessioned2024-05-30T08:41:22Z-
dc.date.available2024-05-30T08:41:22Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationОнищук О. О. Роль штучного інтелекту в системі менеджменту / Олександра Олександрівна Онищук ; наук. керівник Оксана Іванівна Продіус // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 59-ої конф. молодих дослідників. - Одеса, 2024. - С. 108-110.en
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14459-
dc.description.abstractвпровадження штучного інтелекту у систему менеджменту стає все більш актуальною тенденцією, що відкриває широкі можливості для оптимізації та покращення бізнес-процесів. ШІ-системи здатні автоматизувати рутинні завдання, аналізувати великі обсяги даних, приймати обґрунтовані рішення та прогнозувати майбутні тренди, що може суттєво підвищити ефективність роботи менеджерів на всіх рівнях. Однак застосування штучного інтелекту несе за собою певну складність: з одного боку це може покращити ефективність, продуктивність та прийняття рішень за рахунок аналізу даних, прогнозування та автоматизації, з іншого боку - виникають питання щодо етики, прозорості та впливу на зайнятість.en
dc.description.abstractThe introduction of artificial intelligence into the management system is becoming an increasingly relevant trend, which opens up wide opportunities for optimising and improving business processes. AI systems are able to automate routine tasks, analyse large amounts of data, make informed decisions and predict future trends, which can significantly increase the efficiency of managers at all levels. However, the use of artificial intelligence brings with it a certain complexity: on the one hand, it can improve efficiency, productivity and decision-making through data analysis, forecasting and automation, while on the other hand, it raises questions about ethics, transparency and employment impact.en
dc.language.isouken
dc.publisherНаціональний університет "Одеська політехніка"en
dc.subjectштучний інтелектen
dc.subjectменеджментen
dc.subjectкомпаніяen
dc.subjectмаркетингen
dc.subjectartificial intelligenceen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmanagementen
dc.subjectcompanyen
dc.titleРоль штучного інтелекту в системі менеджментуen
dc.title.alternativeThe role of artificial intelligence in the management systemen
dc.typeConference proceedingsen
opu.citation.firstpage108en
opu.citation.lastpage110en
opu.citation.conferenceСучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 59-ої наук. конф. молодих дослідників магістрантів "Одеської політехніки"en
opu.staff.ido.i.prodius@op.edu.uaen
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 59-ої наукової конференції молодих дослідників ОП-бакалаврів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
108-110-Onyshchuk.docx24.82 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.