Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14583
Название: ПИТАННЯ МОДЕРНІЗАЦІЇ ЕЛЕКТРОПРИВОДА МЕХАНІЗМУ ПОВОРОТУ ПОРТАЛЬНОГО КРАНА
Другие названия: QUESTIONS OF MODERNIZATION OF THE ELECTRIC DRIVE FOR PORTAL CRANE ROTATION MECHANISM
Авторы: Мельнікова, Л. В.
Шестака, А. І.
Бойко, А. О.
Melnikova, L. V.
Shestaka, A. I.
Boyko, A. O.
Ключевые слова: електропривід
багатодвигунний привід
навантаження
механізм повороту
electric drive
multi-motor drive
load
rotation mechanism
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Мельнікова Л. В. ПИТАННЯ МОДЕРНІЗАЦІЇ ЕЛЕКТРОПРИВОДА МЕХАНІЗМУ ПОВОРОТУ ПОРТАЛЬНОГО КРАНА / Л. В. Мельникова, А. І. Шестака, А. О. Бойко // Підйомно-транспортна техніка, №1 (68), 2023. - 39-55.
Краткий осмотр (реферат): Було проведено аналіз роботи механізму повороту портального крана з метою з'ясування причин відмов при існуючій схемі управління після модернізації. Виявлено, що хоч і швидкість обертання електродвигунів механізму повороту однакова, але моменти на валах двигунів різні. Були розглянуті можливі причини цього явища, та способи їх усунення. Запропоновано варіант модернізації схеми електроприводу з урахуванням недоліків попередньої, яка ускладнювала роботу крана. Запропоновано технічне рішення вирівнювання навантажень в приводах двигунів механізму повороту крана. Перевірено правильність запропонованого технічного рішення за допомогою моделювання перехідних процесів в електроприводі механізму повороту. An analysis of the operation of the portal crane rotation mechanism was conducted to identify the reasons for failures in the existing control scheme after modernization. It was found that although the rotation speed of the electric motors in the rotation mechanism is the same, the torques on the motor shafts are different. Possible reasons for this phenomenon were considered, and methods of their elimination were discussed. A variant of modernizing the electric drive scheme, taking into account the shortcomings of the previous one, which complicated the crane's operation, was proposed. A technical solution for balancing loads in the drives of the crane rotation mechanism was suggested. The correctness of the proposed technical solution was verified through modeling of transient processes in the electric drive of the rotation mechanism.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14583
ISSN: 2311-0368 (Print)
2409-1049 (Online)
Располагается в коллекциях:Підйомно-транспортна техніка, № 1(68), 2023

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
PidTT_2023_1_68_4-1.pdf959.27 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.